Gå til innhold

Dere som har termin rundt 10 April


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når hadde dere siste mens? Og vet dere når dere hadde sex eller ble befruktet?

Skjønner ingenting av hverken syklus eller befruktning her....sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste mens var 25.06.06, har ifølge terminkalenderen på nettet termin 04.04.07. Jeg tror kanskje jeg ble befruktet rundt 09. juli eller rundt omkring der, men er ikke helt bombesikker... Det kan likesågodt være 8. eller 10. Men sånn ca. da engang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mens siste gang 20 juni. Har riktignok termin litt tidligere enn deg, men du kan jo bare plusse litt og sånn. Har termin 27 mars. (13 dager før deg ca) Antatt befruktet 4.7.

Vil tippe at du ble befruktet ca 17 juli eller noe. Kort regna i hodet. Og at du hadde siste mens ca 3 juli.. Eller noe sånn.

Hjalp det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan hjelpe meg litt mer? Litt flaut, men...

Vi hadde ubeskyttet sex den 15 juli, ingen andre dager, Jeg vet ikke når siste mens var, for jeg har bare en SA å gå ut ifra. Begynte å blø ca 7 juli, men får jo ingenting av dette til å stemme. Jeg har kanskje hatt tidlig eggløsning, da? Eller så har jeg mistet før jeg begynte å blø.

Fikk positiv test for ca 2 uker siden....

 

Uff, får ikke komme på ultralyd før i månedskiftet, så jeg lever liksom i uvisshet her. Tror nok jeg er gravid pga positiv test og mange symptomer, men aner jo ikke hvor langt jeg er på vei. Tror selv at jeg er 6+2.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er ine på noe der. 15 kan være mulig det. Det med blødningen vet jeg liksom ikke. Men det er vel noe rundt der. Ikke alle følger samme syklus periode. Men om du har råd så kan du bestille en priv UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig tror jeg at syklus blir litt rotete etter en s.a. Vet ikke om noen lege vil påstå det samme, men jeg hadde ihvertfall en s.a. her tidligere, og etter min første mens etter s.a. hadde jeg eggløsning etter 9 dager imotsetning til ca. 14 dager normalt. Så JEG tror det kan bli litt rot i systemet etter noe sånt, og da kan det være vanskelig å ha kontroll på alt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mens 1/7, så har termin 9/4-07.

 

Vi hadde bare sex den helgen 15.-17. juli, så da må jeg ha blitt befruktet da. Ganske sikker på at el var 15/7.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...