ekte30 Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, takk for at du tittet innom! 1. Jeg lurer på hvor mange barn du ser totalt på meg. Når jeg eventuelt blir gravid på nytt, kjønn, hvordan svangerskapet vil gå og hvordan fødsel vil gå? 2. Ser du om jeg og samboer blir gift? I tilfelle når frir han og når gifter vi oss? 3. Ser du om vi noen gang kommer til å bo på gården samboer kommer fra? Blir veldig takknemlig for svar! Jeg født: 07.0676 Samboer født: 04.04.74 Eldste sønn (min biologisk): født: 29.04.00 Minstemann (felles) født:01.08.04 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936272-firefly-kan-du-v%C3%A6re-s%C3%A5-snill-%C3%A5-se-p%C3%A5-dette0/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 jeg ser 4 barn. med de du har. Jeg får opp en gutt å en jente til slutt. Ser at et eventuelt giftemål vi være etter at du har blitt gravid på ny. Får ikke opp at det vil skje noe under graviditet så det vil nok gå helt fint:) På meg så ser det ikke ut som om at det er mulig for dere å flytte dit nå. Det må gå noen år å ting må forandre seg, får opp ett ønske om å bo på gården fra enten deg eller din kjæreste. (begge to) men det virker som om at det vil skje når barna er blitt litt større.. håper det hjalp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936272-firefly-kan-du-v%C3%A6re-s%C3%A5-snill-%C3%A5-se-p%C3%A5-dette0/#findComment-5936465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte30 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 Tusen takk for at du tok deg tid! Ønsker meg 4 barn, men blir så veldig dårlig under svangerskapene forstår du! Har vært gravid tre ganger, men måtte avslutte en gang pga jeg ble så dårlig! Du ser fire levende barn, ikke det barnet jeg bar da jeg måtte avslutte? Flere mener det var en gutt forstår du! Ser du når jeg eventuelt blir gravi med de to siste? Tvillinger? Stemmer det med gården forresten. Hvordan leser du folk forresten? Jeg har fått beskjed om at jeg er klarsynt og har meget sterk intuisjon, men det går nok en tid før jeg får tid til å ta i bruk det på samme måte som deg!:0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936272-firefly-kan-du-v%C3%A6re-s%C3%A5-snill-%C3%A5-se-p%C3%A5-dette0/#findComment-5937017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Hei igjen:) Du er heldig da siden du ønsker deg 4, for jeg ser deg med fire skjønner du:) Det jeg ser er levende ja,unger du har/kommer til å føde. Leit å høre om gutten du ikke fikk:( Det kan være det at det blir tvillinger for jeg får bare opp en graviditet til på deg men at du skal få to til..! klarer ikke se helt, de er liksom gutt først åså jente,ganske tett- Det er lettere å spå når du er gravid om det er fler enn 1:) Oktober er mnd jeg får opp på deg:) Da jeg var 10 år begynnte jeg å få beskjeder (inni meg) om hva jeg bør gjøre å hadde veldig sterk intuisjon.. Har vært flink å dyrke dette ved å høre på beskjedene jeg får inn,stole på de å gå etter de. Er mange i min fam som har evner også, etter at jeg fant ut dette stoler jeg mer på mine evner å bruker dem som det faller meg naturlig inn:) Når noen sender meg mld tar jeg infoen de har skrevet å åpner meg for innkommende info.. da komemr det av seg selv egentlig.. Jeg har ikke gått noe kurs for å vidre utvikle meg.. jeg har nettopp begynnt å spå, det hjelper meg å utvikle meg og evnene mine.. du har en slags klarsynt gave som jeg kaller det ..du vil da få det "inn" når du er klar til å spå.. bare følg å stol på intuisjonen din, det er ånder som forteller oss alt vi "ser", å ved å ta i mot denne informasjon heletiden blir vi mer og mer mottakelig.. det har jeg erfart! det kan være små ting som "ikke ta med paraplyen til byen du får ikke brukt for den selv om det er meldt regn å det er grått vær"..det var sånn det begynnte med meg! idag er jeg 22 år å føler meg helt grønn på dette, men vet hva jeg driver med så lenge jeg bare spår sånn som dette..føler det som et kall på en måte at jeg skal hjelpe andre! At det skal komme noe godt ut av evnene mine:) Spør meg igjen når du blir gravid!ang tvillinger! lykke til! klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936272-firefly-kan-du-v%C3%A6re-s%C3%A5-snill-%C3%A5-se-p%C3%A5-dette0/#findComment-5937463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå