Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke i 3. trimester enda,men spør dere som har vært gravid litt lenger:-)

Er i min 25. uke,og det virker som om denne bebisen har dager hvor hun er ganske så aktiv,kjenner mye liv i disse dagene.

Så kommer det noen dager hvor det er mindre liv/roligere etter disse aktive dagene.

Normalt at bebisen veksler sånn med å være rolig og aktiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er unormalt. Sånn har det i vertfall vært med babyen min :)

Skrevet

Alle babyer har forskjellige dager. Kommer kanskje an på temperatur ute, hvor mye mor beveger seg, hva hun spiser og dagsform. Så lenge det er litt liv er det nok ikke noe å bekymre seg over.:)

Skrevet

Det har variert litt her også. Og så har det ofte vært sånn at jeg rett og slett har mer mulighet til å kjenne etter noen dager, om jeg har sitti mye rolig f.eks. Da har jeg jo kjent mer liv de dagene (+at jeg har hørt at babyen ofte sovner om man er i bevegelse). Har jeg vært stressa, har jeg også kjent mindre. Men kjent liv hver dag da:)

Skrevet

Slik er det hos meg også. men var enda mer i en periode rundt der du er nå og til uke 28-29. da var dte full gass noen dager, så hadde jeg en periode på noen dager der jeg neeesten ringte føden flere ganger.. var kjempebekymret. så plutselig kom en turboperiode igjen..hehe

Skrevet

Ja,da virker det normalt når det er fler som har det sånn:o)

Har ikke ringt føden i de rolige periodene enda,men har vært veeeeldig nære på flere ganger,hehe.De får nok noen tlf i fra meg før ungen skal ut:o)

Skrevet

Min baby er veldig aktiv om jeg har spist mye søtt eller drukket litt kaffe. Da merker jeg veldig med aktivitet. Dette kan også spille inn på babyaktivitet.

Skrevet

Min baby har vært veldig aktiv hele tiden. En dag var det merkelig stille. Ventet til etter lunsj neste dag, så ringte jeg jordmor. Jeg kjente liv, men mye mindre enn vanlig.

Hun ga meg et godt råd som jeg har benyttet siden. Jeg skulle drikke tre glass med noe søtt, saft, eplejuce el.l. Så skulle jeg vente to timer. Dersom jeg ikke kjente mer aktivitet etter to timer, måtte jeg ta kontakt igjen for å komme til undersøkelse. Dette har hjulpet meg de gangene jeg har vært veldig nervøs. Babyen får litt sukkerkikk og vil bli aktiv. Da vet man vertfall at den er i levende live.

Lykke til!!!

Skrevet

Har en generelt veldig aktiv baby i magen, men det er likevel store forskjeller fra dag til dag. I dag har det for eksempel vært full fest og oppstandelse hele dagen, mens i går tror jeg han hvilte seg og ladet opp... Tror det er helt normalt at det varierer, så lenge man kjenner liv hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...