Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Eg melder meg inn i april-klubben eg.. Trur eg.. Kan jo hende at det blir tidlig mai og.. Har tatt magereduserande operasjon i februar i år og gått ned 36 kg. Og no er eg endelig gravid. Aner ikkje termin pga usikker mens, men trur eg er 4-6 veker. Skal på tidlig UL, men har ikkje fått time enda. Skal og på første svangerskapskontroll på tirsdag 22.august. Vi har ei jente på 9 år, har prøvd i 7 år. Hatt ein spontanabort i desember-99. Formen er: kvalm, uvel, trøtt, ekkel smak i munnen, liker ingen mat, vondt i brysta. (rekner med at eg er heilt normal;D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokko Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Velkommen. Jeg er også ny her, har også meldt meg inn i april klubben, regner med ca mens termin 18 april.... skal bli spennende og se... jeg er også kvalm, vonde pupper, så nå skal jeg kjøpe meg grønne epler som kan ta et kveler tak på kvalmen min:) funka fint sist..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Velkommen skal dere være ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 er også ny her venter tvillinger i mars mnd trur jeg... Litt usikkert enda.. Formen er: kvalm, svimmel, dårlig matlyst, og ømme pupper er 7 uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, velkommen og gratulerer! Jeg skal også på kontroll den 22. august (opprinnelig pga noe helt annet, men passer egentlig bra da) ) Gleder meg til å se den lille ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå