Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på ul idag, sprøytedag 8. Hadde to egg på hver side som var 11mm, 2 på hver side som var 7, og en del små. Har litt blandede følelser, og redd for at de små ikke vokser, og at alt stopper opp, sånn som det har gjort tidligere. Slimhinnen var 9,5 så det var jo veldig bra. Har gått og tenkt på at jeg skal ta akupunktur, og nå endelig fått time på Klinikk Fjeld imorgen. Håper det har noen virkning selv om jeg da er på sprøytedag 9. Hun sa det vil øke blodgjennomstrømming og øke modningen av egg. Å jeg håper dette virker nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk å kunne bli ferdig med alt dette og alle disse bekymringene og tenke på andre ting igjen!!!!! Ønsker lykke til til alle dere!!! Fler som skal til Ciconia???

Kjære Lenn, hvordan går det med deg??? Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5936182-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så du hadde svart meg lenger nede. Vi går til behandling på Medicus i trondheim. Er så langt veldig fornøyd!

Ang dine follikler så er det jo enda dager til at det vil bli aktuelt med uttak. Er han/hun (legen) ikke fornøyde med størrelsen på folliklene, så skal du vel ta sprøyter litt lengre. Forstår det slik at du har hatt avbrutte forsøk tidligere?! Vi får satse på at alt går som det skal denne gangen! Masse lykke til!! :-)

Jeg var som tidligere nevnt på ul i dag, stim.dag ni. Skal sette el-sprøyte i morgen, uttak på fredag!!! Det er helt sykt at jeg er så godt i gang. :-D

Klem til deg

Hei Brumm!

Så flott å høre at UL i dag gikk bra. Skjønner at det er nervepirrende for deg det her, med tanke på de vonde nedturene du har vært igjennom tidligere. Nå skal jeg krysse armer og bein og ALT for at dere kommer helt i mål denne gangen.

Lykke til videre:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...