Rut Bram Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Tips til de som ikke allerede har bestilt - gratis babypakke med vareprøver som kan være greie å ha til den nye babyen! Gå inn her og bestill: http://www.apotek1.no/modules/module_123/proxy.asp?D=1&C=2624&I=0&tabmid=249
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 henta min i går jeg. synes ikke innholdet var bra. fikk så lite. bleieprøver tannbørste/krem (!) bind 1 leke prøve på noe krem etc... ble skuffa..pakken så jo så diger ut helt til jeg så nedi!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 De har også en babypakke man kan hente på Alliance apoteket. Gå inn på pampers så finner du ut hva du skal skrive der. )
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Så nå at dette var inne på pampers også....men selveste siden er jo Apotek 1...og den lappen jeg fikk fra pampers siden så står det Alliance apotek. )
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Og nå så jeg helt tilslutt at denne skulle hentes hos Aptek 1 ja....sorry mitt rot;O) Da blir det en pakke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå