Gå til innhold

April: Hvordan står det til med dere magedamer da?? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Koselig at du spør:O)

Formen er så som så..hadde nok vært veldig synd på meg hadde jeg bare hatt meg selv og tenke på;O)

Men med herlige solstrålen jeg har her hjemme så gleder jeg meg bare til hver dag! Gjør ikke noe at hun sover 13-15 timer av gangen om natten heller;O)

Er blitt ganske så kvalm igjen,kjenner det godt i bekkenet hvis jeg ike tar det litt med ro. Og er litt trøtt ja.

Det kjipeste er at samboer jobber så mye i 8 uker fremover nå,hver dag,at han er nesten bare hjemme og sover...

Så jeg er veldig glad jeg ikke skal føde nå!;O)

Men jaggu meg ikke lenge igjen nei. Tiden flyr. OG jeg synes det har vært vidunderlig å gå gravid denne gangen i forhold til sist gang.

Var også til fødselsamtale på sykehuset i går. Og gleder meg ganske så mye!

Hele stemningen de har klart å skape på føden der er jo også så fantastisk! Ikke mye som minner om et sykehus der nei.

Flotte lyse nyoppussete rom,med fine gardiner med farger og dobbelseng som sambo kan sove der sammen med deg. Og badekar.

Så er ca 10 uker igjen til terminen:O)

Åssen går det med deg da!!??:o)

klem fra oss¤

Kan jo svare, selv om jeg egentlig ikke er så aktiv her inne :) Har også ca 10 uker igjen til terminen. Formen denne gangen har vært helt anerledes enn første gang, har vært MYE sprekere. Trodde jeg skulle slippe unna bekkenløsningen denne gangen, men for en uke siden kom den som kasta på meg!! Mye verre enn sist, må nok krype til korse å kontakte legen. Skikkelig kjipt at bekkenløsninga skal ødlegge for har det topp ellers. :o)

Har begynt å grue meg til fødselen nå...skjønner ikke helt hvorfor. Det gikk jo så greit sist. Regner med at jeg ikke er lei nok ennå, så satser på at når det begynner å nærme seg så vil jeg ikke annet enn å føde ;o)

Som Anonym over, er også jeg ganske ofte små kvalm og trøtt! Det er ennå et par uker igjen av 1. trimester, skal prøve å holde ut :D

Det er også lenge til for meg, med termin i mars 2007... Håper bare at Nora ikke blir så sjalu på den lille som kommer, hun blir nesten to år da...

Tja, jeg er blitt en skikkelig magedame i hvert fall. Føler meg liksom litt mer som en mage med en dame hengende på, enn motsatt :-P

Neida, 10 1/2 uke igjen, jeg slapper mye av og prøver å ikke overbelaste denne overdimensjonerte kroppen min altfor mye, og da fungerer det egentlig veldig bra. Jeg koser meg hjemme med småen om dagene, og følger for det meste hans spise og sove rytme. Den passer veldig fint for meg også nå for tiden :-) Men nå begynner jeg å gå over i den fasen hvor man bare er skikkelig lei hele magen og alt som følger med (det er ubeskrivelig irriterende å våkne hver gang man skal snu seg i senga, fordi det er en SVÆR snu-operasjon i mange faser som definnitivt ikke lar seg gjennomføre i sovende tilstand), og bare er veldig klar for å få ut denne babyen uansett hvor vondt det måtte gjøre. Dere husker det eller?

Annonse

Så koselig at dere ville dele det med oss andre:-)

Husker jo selv at det andre svangerskapet gikk så utrolig fort:-) *mimre*

men vi er fornøyd med de to vi har:-) akkurat passe for oss:-))

Og hege_d da... under en måned igjen til du får møte den lille hybelboeren din:-) *sukk*

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...