Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Ser her at mange av dere har vært til UL så tidlig som mellom uke 7 og 11, er det fordi man vil utelukke problemer i forbindelse med blødninger etc, eller kan man få tidlig UL uansett? Bruker de UL til å fastsette termin når en ikke har noen siste mens å henvise til? Har ikke kommet ordentelig i rute igjen med tante rød etter forrige fødsel, så jeg ANER jo ikke hvor langt jeg er på vei, selv om jeg tror det må være omtrent 4-6 uker... Hadde mensen bare en gang i april, men såååå langt på vei er jeg ikke at det kan tas utgangspunkt i denne!! Hvor sikkert kan legen si noe om hvor langt en er kommet ved å kjenne på livmorstørrelsen? Håper håper på tidlig UL, UENDELIG lenge å vente helt til uke 19! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Det er bare å spørre legen om han vil henvise deg til tidlig ultralyd. Det kan hende han sier nei siden det ikke er noe medisinsk grunn til det, men kan jo hende han sier ja også. Alternativet er å ta det privat. Da får du nok raskere time, Jeg var selv til tidlig ultralyd, uke 10 pga tidligere MA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg mener det skal ganske mye til for å få tidlig UL, er vel bare de som har mistet før eller som har blødninger ol. som får det. Men er du veldig utålmodig kan du jo gå til privat UL. Det koster ca. 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå