Gå til innhold

August: Noen med termin i disse dager som skal føde på St.olav,Trondheim??


Ninemor :)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg hadde termin 13.08. 2 dager på overtid i dag....venter, venter og venter!! Noen andre fra Trondheim her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, hei:) jeg er fra trondheim. hadde termin for 6 dager siden, men han kommer ikke ut:( men hvis han ombestemer seg og kommer ut for å hilse på likevel, skal jeg på st.olav ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde termin 6/8, venter fortsatt.

Var til legen i dag. Alt ok, hodet har tom festet seg (er 3. gangsfødende).

Skal på overtidskontroll på tirsdag, hvis ikke noe skjer før da.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ingen augustbarn som vil komme før tiden her i Trondheim da...er det din første eller?hvor i trondheim er du fra,augustbaby;)?jeg bor på lade, min første! Skal vel ikke klage jeg da, som bare er 2 dager over termin...er vel din tur før meg...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på kolstad. kjøpte leilighet der i januar. er min første ja. var nedtur forrige onsdag, da jeg hadde time til legen på termin. hadde aldri trodd jeg skulle dukke opp på den timen, for da hadde jeg oppi hodet mitt liksom født. nå skal jeg til legen i morgen også, en uke etter termin. tror det går bedre i morgen da, for nå har jeg innstilt meg på ny termin: 14 dager etter ul termin... kanskje vi treffes på hotellet:) håper du slipper å gå så mye over. skulle ikke vært lov det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen i dag jeg, hadde vel ikke regnet med og dra på den timen for 2 uker siden jeg heller...hehe.Hodet er godt festet og livmorhalsen er moden:) Ikke så mye tegn til fødsel med det første egentlig...merker at det skjer noe...litt kynnere og litt murring i ryggen, mn blir liksom ikke noe mer!Er så spent på når og hvordan det starter!ser for meg at det skjer om natta:) skal vel på føde vest du da?skal på øst jeg.gleder meg til og ligge på hotellet, er jo så fint der!Har ei venninde som fikk ei jente for 6 uker siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg hadde også termin på søndag, og det skjer fint lite foreløpig!! Slimproppen gikk forrige tirsdag, har siden hatt litt mer kynnere og mensmurring men det blir med det. I dag har vi vært og spist på Grønn Pepper, litt hot mat får kanskje systemet i gang?!! Vi håper det!

Bor forresten på Byåsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 kom 3 dager før UL termin og nr 2 kom 7 dager etter.

Håper han her kommer før helga, men er jo ikke jeg som bestemmer det ;-)

Bor forresten på Byåsen jeg og (Stavset) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tilhører vest ja. Kanskje det er oppdelt sånn på hotellet også, tenkte ikke på det jeg. jeg har hatt rier siden igår kveld, men nede på sykehuset fant de ut at jeg ikke var noe moden enda. så kan regne med å gå lenge med rier da tenker jeg, og blir sikkert verre også etter hvert. syntes ikke de var så vonde, men siden de kom ganske tett, ville jeg likevel nedom for å sjekke om jeg kunne være i fødsel snart. alt var bra med bebisen ihvertfall, så de sendte meg bare hjem igjen. tror de var litt glad for at jeg ikke skulle legges inn idag, for det var helt fullt der:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på overtidskontroll :-)

Fikk komme nedover i dag pga at jeg var bekymra.

Alt sto bra til med lillegutt. De regna med at han var ca 4500 g nå.... var veldig moden og hadde åpning på 2-3 cm.

Legen strippa meg, og skjer det ikke noe i løpet av natta skulle jeg komme nedover igjen i morgen tidlig. Da tar de vannet. Skjer det ikke noe da så blir jeg satt på drypp.

Så senest i morgen kveld regner jeg med å få holde lillegutten min :-)

 

Gleder med til å bli ferdig nå ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke til da!

 

Jeg skal til jordmor i morra, spent på hva hun sier da...men aller helst vil jeg selvfølgelig heller at ting skal skje før det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...