moaas Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 kan du se litt på meg? får du opp noe graviditet på meg?ev når,kjønn? jeg er født:3/6-75. på forhånd,takk for svar:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 hei! jeg får opp gutt,jente,gutt..altså 3.. Jeg klarer ikke se når eventuelt det blir grav på deg. Men det ligger nok ikke så veldig langt frem i tid. Får opp på deg at "Om du prøver får du til".. klem
moaas Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 takk for svar:) ja,her prøver og prøver vi...hehe:) kan du se om min søster kommer til å bli gravid snart?ho er født 100781:) tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for svar fra deg:) stooooooooooooooor klem:)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 det er vanskelig for meg å "se" iogmed" at jeg nå KUN har en dato å forholde meg til å at det er du som spør..men jeg kan se om noen i din nære fam blir det snart.. Får ikke opp graviditet annet enn det som er nå, men i 2007 får jeg opp at noen som står deg nær blir gravid. Det kan være alt fra vennine til søsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå