Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Heisann. Dette er kanskje et dumt spm., men noen må jo stille dem også. Jeg hadde EL søndag/mandag, men da var mannen min vekk. Jeg lurer derfor på om det er mulig å bli gravid etter EL.
Lurv Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 egget kan leve opp til to døgn (det vanlige er ett) så man KAN bli gravid mev sex opp til to dager etter.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Selve eggløsningen skjer jo 12 til 36 timer (12- 48 timer i følge noen bruksanvisninger) etter positiv test. Så det kan godt skje en befruktning etter positiv test. Da blir det en guttebaby på deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Guttebaby, jentebaby.. samma det bare det blir baby :-) Takk for raske og kloke svar, nå er håpet tent igjen denne mnd også.. Får vel lage god mat og forpleining til gubben i kveld ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Egget lever i 12 - 24 timer. Dine fruktbare dager er 5 dager før EL, selve EL-dagen + dagen etter EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå