moaas Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 kordan har du fått til å gå ned sååååå masse?????har du ei oppskrift til meg???sliter forferdelig her...sukk... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5935479-hei-moskanin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockanin Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Går ut fra at det var meg du mente :-) Om jeg skal gi deg en oppskrift så kommer hovedingrediensene til å være motivasjon og at mannen min også gjør det samme som meg. Vi er to og det hjelper enormt mye. Spiser lite og ofte. Ikke noe godis (har prøvesmakt når jr. har hatt lørdagsgodt da). Forsøker å variere litt på det jeg spiser, men det blir ikke så mye av det fordi jeg er kresen i matveien og har fobi mot å smake på nye matretter Frokost: Varierer mellom banan, youghurt, 2-3 sports knekkebrød med litt soya light og gulost på og en gang i blandt en skive brød med endte tomat, banan, leverpostei eller gulost på Lunch: Variere mellom det samme som til frokost. Men ikke det samme som jeg hadde til frokost om du skjønner. Spiser aldri brød til lunch Middag: Magert kjøtt, kylling, kalkun, noen ganger biff. Alltid masse salat til. Noen ganger også litt ris. Hender seg også at middagen blir ostesmørbrød med sånn "smasha" tomater på boks (med krydder) og lett ost over. Noen ganger hender det at det blir kun kyllingsalat og en baguett til middag. Mellommåltider: Varierer på samme måte som frokosten og lunchen. Men forsøker at det ikke blir for mye av samme tingen. Kan også være en eller annen frukt. Får jeg lyst på noe godt på kvelden så er kald fersk annanas og rosiner tingen. Går heller ikke av veien for å ta en liten saftis i ny og ne. Drikker også mye vann, men unner meg et glass pepsi max i ny og ne. Forsøker også å få bevegd meg litt mere. Til nå har jeg trent tre ganger i uka i tillegg til små trilleturer med vogna. Nå tenkte jeg at jeg skulle forsøke å trene litt hver dag. Jeg trener ikke på helsestudio. Men har kjøpt sånn ministepper på Ellos (den eneste jeg kunne finne som hadde maxvekt som tålte meg), har også kjøpt manualer og den nyeste dvden til Kari Jaqueson. Tror jeg fikk med meg det meste her nå. Å slanke seg er ikke noe hokkus pokkus. Man må rett og slett endre matvanene og være i mere fysisk aktivitet. Som hjelpemiddel har jeg også lagd meg en nettside hvor jeg skriver litt om fremgangen min i prosessen. Tenkte jeg skulle gjøre litt om på den nå, må bare finne tiden til det. Du kan jo ta en titt om du vil: www.nedivekt.piczo.com Forsøker også å finne meg et nettverk av andre som har det samme vektproblemet som meg. Så om du har lyst så kan du legge igjen mail/msn adressen din her eller i gjesteboka mi på nett siden min. Ønsker deg masse lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5935479-hei-moskanin/#findComment-5936777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moaas Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 heia:) det va deg jeg mente...hehe...kan ikke stave riktig... har lagt inn msn adressa mi i gjesteboka di... takk for støtte:) klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5935479-hei-moskanin/#findComment-5938636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå