Gå til innhold

Må bare spørre :o(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynner man alltid å blø når man mister.Jeg gjør ikke det altså,men føler meg ikke gravid lenger,absolutt ingen symptomer.Kan spiren bare dø der inne uten at noe skjer.Er nærmere 9 uker "på vei" Uff,for et depressivt innlegg,men vil ikke spørre inne på vi mistet vår baby.Redd for å plage de med mistanker...Nervøs jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro du :-)

Alle kan nok være bekymret over om alt er som det skal i blandt :-)

JEg er i 9 uke nå og føler meg slett ikke gravid, mannen kommenterte det da jeg smøg meg inn i de trangeste dongeribuksene.... hvor har du magan hen da ????

Det er jo ikke så lett å føle at det er noen der inne - spiren er ett par cm, kanskje - og kan ikke gjøre så mye ut av seg. er du så heldig at du ikke er kvalm og sliten og heller ikke begynner å kjenne bekkenet bevege seg, så skjønner jeg at du kan lure.

Kos deg med formen - du vil tidsnok kjenne nok til spiren der inne :-)

Krysser fingre for deg og satser alt på at alt er vel :-)

Klem, TussiLussi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spiren kan bare dø uten at noe skjer med kroppen, det kalles MA, missed abortion...

Men ikke ta sorgene på forskudd nå, jeg hadde heller ikke symptomer, ingen kvalme eller noe sånn, bare litt ømme bryster, som varierte i ømhet fra dag til dag også var jeg veldig trøtt.

Jeg er 20+3 i dag og akkurat i dag føler ikke jeg meg så gravid heller...

Om du er i tvil, ta en tur til legen og hør om du kan få tidlig UL, om du ikke får det så bestill en privat UL, det vil jo da koste litt den private, men det er verdt det.

Men som sagt, ikke ta sorgene på forskudd...som oftest går det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen poeng i å ta en graviditetstest heller antagelig,hvis det henger igjen hcg eller hva det heter.Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg heller ikke gravid i uke 9, men bestilte en privat UL for å se at alt var i orden. Og det var det. Privat UL kostet 470,-

 

Nå er jeg i uke 12, og alt går bra heldigvis :o) Føler meg ikke særlig gravid nå heller men merker at buksene strammer bittelitt nå så det er jo et godt tegn :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to MA i fjor. Var 12 uker på vei begge gangene. Første gang var embryoet sluttet å leve veldig tidlig, andre gang i uke 9. Jeg gikk til doktoren fordi jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt og jeg hadde rett. Må jo også nevne at jeg har vært gravid og født to velskapte gutter uten å ha noen symptomer under graviditeten, så ting kan være i skjønneste orden.

 

Begge gangene under med MA tok jeg ny graviditetstest som viste positivt selv om det hadde gått galt.

 

Hadde kontaktet lege jeg. Bedre å vite om alt er i orden enn å være bekymret. Jeg er gravid i uke 7 denne gang og bekymrer meg veldig. Lurer på å få en time til ultralyd snart for å se at alt er i orden.

 

Lykke til.

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...