Gå til innhold

Firefly kan du se litt hit?

Anbefalte innlegg

Hei lurte å om du ser noe ang jobb jeg, er fortiden sykemeldt.

Lurer på om jeg kommer til å gå tilbake til min nåværende jobb eller om jeg får innvilget omskolering. Kommer vi til å få flere barn? Hva med gårdene jeg er andremann (odel)i rekken til?

jeg er født 14.06.76. Håper du har tid til å se litt på denne. Får håpe du ikke synes det ble for mange spørsmål, håper du har tid til meg.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5935188-firefly-kan-du-se-litt-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg skal prøve å se på deg så godt jeg kan!

Jo mer jeg vet jo lettere er det å få frem ting, men jeg skal prøve å spå deg nå:

Jobb: Jeg får opp en forandring der, det vil skje innen et år og du vil mest sannsynlig bli glad for denne forandringen.

Barn:

Jeg kan se 2 barn til som du vil få:)

Gården/e: Får opp mange "følelser" når det gjelder akkurat dette temaet. På meg virker det som om at det er litt sånn "eie" følelse ute å går blandt arvetakerne om jeg kan kalle det det.

Er ikke sikker,for dette er vanskelig å "se",men får opp uenighet om "hva man føler er rett" når det kommer til hvem som skal ha, å hvor mye osv..

Dette kan gjelde gården/e menst sannsynlig.

Her vil kommunikasjon være nøkkelen til enighet!!

Håper dette hjalp noe, om det er noe uklart eller noe mere du lurer på så spør meg bare!:)

klem

Tusen takk. Vi er to som har arv på gårdene. Har ei eldre søster som da er førstemann i arverekken, født 19.01.74 Hun bor på den ene gården nå, men har ikke overtatt den enda, det er min mor som bor i hovedhuset og driver den nå. den andre gården bor og driver min far. Ser du noe om når søsteren min tar over en av gårdene og når?

mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...