Gå til innhold

noen som har hatt eller vet hvordan eggelder betennelse utarter seg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke jeg som skrev innlegget men kanskje du kan hjelpe meg litt likvel.. vndt ca 3 måneder ,bltt verre med tiden, mest på venstre side, blør lenge, har av og til utflod med spor av blod. har hatt kobberspiral siden januar, som jeg ikke kjenner sjøl lenger. tatt gravid-test sm er negative.

skal uansett til legen neste uke for å få ut spiralen, men kan det være noe mer?

Annonse

(Regneregne) så barnet ditt er 15mnd og du ammer så mye at du ikke har fått mensen igjen? Eller bruker du hormonspiral?

Eggløsningssmerter er oftest som en kiks i ryggen hos meg. Blir det ikke bedre, eller blir det plutselig værre, så ville jeg tatt turen til legen uten å vente. Det kan jo være så mye, og det verste (svsk utenfor livm kan jo være farlig!).

usj.. får vel vente noen dager og hvis det ikke gir seg, så får jeg vel vurdere å ta meg en tur til legen om noen uker hvis jeg får "kvinnet" meg opp, men jeg har alvorlig talt angst fo rå gå til legen med slike ting.

*gynekologen/legen tjener svært lite på meg :-/*

Annonse

huff... nei håper for alt i verden at det ikke er noe slikt, og får håpe at det gir seg iløpet av noen dager-uke.

kanskje jeg skal kjøpe en test bare for sikkerhets skyld. men jeg tror ikke det kan være at jeg er gravid. miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinimal sjangse for det. vi snakker 0,1 prosent sjanse her altså..

takk for svar.-)

jeg har etter at jeg fødte hatt noen veldige smerter i egglederen etter menstruasjon. Klarte ikke strekke meg, ikke ta på eller ligge på magen. Varte i 4 dager. Kom meg på legen men var ingenting gale. Rett og slett eggløsning.

jaja likegreit, lettere å treffe på neste mann da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...