Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 ???????????kan ikke tenke meg å vagge rundt i de lange fra sykehuset...
#4,gutt/august Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Allways ultra pluss eller libresse sine nattbind. Disse har jeg brukt hver gang etter fødselen. Mye mer behagelig enn de mega bleiene man får på på sykehuset.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 De første dagene etter fødselen er det kun sykehus-bindene som holder. I hvert fall i mitt tilfelle. Etter at jeg kom hjem brukte jeg store nattbind med vinger (libresse eller always).
mandy Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Brukta også libresse nattbind til å begynne med! De hadde faktisk de bindene på sykehuset vårt.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hører mange anbefaler Saba:) Litt ''mammabind'' men de er mye mykere enn både libresse og always.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 jeg gikk på apoteket og kjøpte attends(?), i en liten størrelse. funket kjempebra på meg på sykehuset. nå som jeg har kommet hjem har jeg gått over til libresse, men etter 11 dager med bind, har jeg faktisk fått gnagesår(!!!!!), og det er ikke behagelig.... kjøp noen som puster iallefall!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Helt i begynnelsen etterfødselen er kun sykehus bleiene som gjør nytten! (Hos de aller fleste) Så brukte jeg de myke saba sine, fikk også dem på sykehuset. Hadde med tynne always og libersse, men de hang stingene fast i og de var vondt. Brukte tynne bind etter ei stund:) Husk ei litt stor joggebukse så viser det ikke at du bruker bind!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Syns saba er best etter fødsel jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå