Gå til innhold

Oktober: Synes jeg har så liten mage , noen flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 27 oktober og er nå 30 uker på vei i morgen , men jeg synes at magen min er utrolig liten , men hos jordmor så stemmer alle målene og alt er som det skal være. men når jeg trekker inn magen og ligger på ryggen så er magen min nesten flat igjen den.

Når jeg står oppreist så er det en liten mage , men føler bare at det er en sånn disse mage , ikke noe særlig gravidmage , og den lille magen som er der den er veldig lav , huff , er redd for at jenta mi ratt ikke vokser som hun skal , men hadde ikke jordmor bemerket dette da???

Noen flere som føler det samme som meg , kan hende at jeg bare er litt unødig bekymret???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he, synes du høres heldig ut jeg, INGEN fordel med stoooooooooooooooooooor plagsom mage ;) Jordmor hadde nok bemerket det ja. En venninne av med sa hun hadde "ingen" mage før det var 2måneder igjen, da "plutselig" var den der, kanskje det er sånn med deg og??? Oftere liten mage med jenter og tror jeg, kanskje de gjemmer seg bedre ;) Fins jo faktisk de som føder uten å vite at de er gravid engang... Veldig unntak det da, men ikke bekymre deg, bare nyt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også jeg har liten mage. Og ALLE rundt meg passer på å minne meg på det jevnlig også =)

Jeg sa til jordmor at jeg syns den var liten når jeg var på kontroll, og det var hun enig i. SF målet mitt var under gjenommsnittet så i morgen skal jeg på UL.

 

Hun sa alt var helt sikkert i orden, og det er ikke ment slik at alle skal ha 4kg babyer. Men jeg fikk komme på UL for at jeg skulle slippe å bekymre meg, og for at vi kan være sikre på at alt er i orden.

 

Snakk med lege/jordmor om bekymringene dine. De vet hva som er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også jeg har liten mange. er 32+2. Men symfysemålet ligger innenfor det normale. Var på en praivat ul, legen mente babyen var litt under gjennomsnittet, og jordmor mener det blir en baby på rundt 3 kg. Lett for å sammenligne magen med andre gravide, men lært meg at vi er så forskjellig. Det går sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...