Gå til innhold

Hjelp! Hvordan skal jeg finne frem energien igjen? :-(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fri i dag, og burde ha vasket klær, ryddet og støvsuget huset...you name it. Men jeg orker jo søren meg ingenting! Er kvalm og trøtt og har mest lyst til å sitte foran tv`n.

Ikke kan jeg drikke en deilig kopp kaffe for å få gnisten tilbake heller.

Noen som har vidunderkur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er mitt råd. Hør på signalene fra kroppen din! Legg deg på sofaen og se på tv. Husarbeidet er der senere også...hvis ikke du har en flink mann da. :)

Husk at du holder på å lage et menneske! Ikke rart du er sliten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Når har du termin? Eg skal ha i midten av mars og har hatt en kjempeenergi dette sv.sk. (nr 3) Har fått dilla på plommer og appelsiner og det kan jo være litt av årsaken ;-)

Lena, Finnsnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i midten av april. Men tingen er jo at jeg har sovet leeeenge og slappet av i dag! MÅ jo gjøre noe snart....he he.

Har fått gjort litt da. Og nå skal jeg ta meg en pitteliten kopp kaffe. Hvis ikke kvalmen kommer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Titter innom fra 2 tri. Jeg har ingen vidunderkur til deg, annet enn å sove, spise, sove, spise,sove...

Jeg hadde det på akkurat samme måte og har fortsatt dager hvor jeg null energi, den har så vidt begynt å komme tilbake. Er i min 14 uke og jeg føler meg elendig til tider.

Jeg er fortsatt avhengig av en lur om dagen og slokner som bare det om kvelden. I tillegg har legen friskemeldt meg 30%:-(

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken. Har det på samme måte. Og er kvalm konstant - bortsett fra når jeg spiser. Trøtt hele tiden. Men med en liten en på 18 mnd. er det bare helt umulig å legge seg ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ingen vidunderkur til deg.Men har det på samme måten. Greier såvidt å slite meg gjennom dagene på jobb. Kommer hjem og setter meg i sofaen, viss jeg er heldig orker jeg å få i meg middag. Er kvalm i perioder. Den siste måneden har jeg vært kvalm hele tiden, men heldigvis har kvalmen begynnt å slippe litt taket. Håper vi får energien tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuu det er ikke bare meg jo!!! Jeg er sliten som en brukt sokk hele j**** dagen.. I tillegg er jeg blitt syk da.. Men altså, det er ikke noe morsomt, jeg har null energi. Jeg er ikke sulten engang.. Jeg vil helst bare ligge i senga og være helt alene...

Kanskje vi burde ta jern og b vitaminer jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, jenter!

Jeg har en toåring i hus, så kan ikke alltid legge meg ned jeg heller, nei. Og jeg vil jo gjøre litt i huset, leke, være kjæreste og fungere på jobben. Nå sitter jeg her og sliter med å holde gluggene åpne, men vil ha med meg litt av kvelden før jeg legger meg. Har heldigvis fri i morgen også. Luksus!

Men jeg har det jo superfint egentlig med en spire i magen, skal ikke klage. ;-)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også som deg. Er trøtt hele tiden. Holdt faktisk på å sovne på arbeid i dag! Uff, håper energien snart kommer snikende tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikkje d finnes nån vidunderkur...Æ går her me fyrsikke for å hold øyan oppe å bly i beinan. Min beste venn e sofan, akkurat nu!

Klar nesten ikkje gå forbi rommet vårt, uten å spring inn og legg mæ...Håpa det går over snart, ser vi e mange som slit:-)

GODNATT alle mødre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme jeg...så sinnsykt trøtt, sliter med å holde meg våken på jobb, går rundt som om jeg er i koma...

Håper ikke dette varer så veldig lenge, men heller trett enn kvalm...

rose 5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg kjenner meg sånn igjen! Trodde at den værste trøttheten skulle begynne å gi seg snart, men nei. Er 11 + 5 i dag og fortsatt like trøtt og totalt tappet for energi. Den værste uggenheten har gått over men har ingen matlyst og er fullstendig slapp og tiltaksløs.

Har vært sykemeldt i snart to uker, og tenkte jeg kanskje kunne gjøre litt forfallent husarbeid på dagtid, men akk, jeg kommer aldri opp fra sofaen.

Har ei på 14 mnd som er i barnehagen, og syns jeg har mer enn nok med å følge opp henne når hun kommer hjem. Hun er heldigvis kjempeblid hele tiden.

Tør ikke tenke på hvordan det blir når jeg må starte på jobb på mandag. Får vel lalle sammen med tulla på kvelden da.

Noen som foresten vet når den værste trøttheten pleier å gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, saa glad jeg er for aa hoere at det ikke bare er meg som gaar rundt som en zombie! Jeg har saa fryktelig daarlig samvittighet over aa ikke aa klare aa gjoere noe som helst... Skulle vaert paa jobb i dag, men jeg "vaaknet" i dag tidlig og klarte ikke aa rikke meg ut av sengen. Det gjoer faktisk vondt i armer og bein og i hodet mitt er det bare tykk taake. Jeg burde nok ikke klage siden jeg ikke har vaert "syk" i det hele tatt de foerste 11 ukene, men jeg er saa troett saa troett. Hvor lenge varer denne troettheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...