tupsy & tipsy Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 som ikke orker å gjøre noe om dagene.. ikke får jeg sove, men er konstant trøtt.. føles som jeg ikke har energi til noe, det er et ork bare å tenke på å lage meg mat! synes det virker som alle er i storform her, vasking og handling og div. MISUNNELIG!! har en million ting å gjøre, men det er så vidt jeg klarer å komme meg i dusjen, det var dagens store mål, og det har jeg klart =) høres sikkert som ei sytekjerring uten like her, men men.. bare 19 dager igjen nå da, heldigvis=)
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 nei, er ikke bare deg.. igår hadde jeg en hva jeg kaller sove-dag! orket ikke noenting, bare slappet av og sov.. idag er det litt bedre, har vært ute på tur, mennå er jeg pumpet og må legge meg på sofaen en time kjenner jeg. sove sove:-) tror bare det er slik på slutten, og at vi bør lytte til hva kroppen sier!!
tupsy & tipsy Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 så godt at jeg ikke er alene da =) heldig du som får sove, kroppen min nekter å sove den, har vært våken i snart 2 døgn, med unntak av en halvtime på sofaen, og en time i senga.. har sånn kribling i kroppen, skjønner ikke hva det er...
Brillemamma Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Har lite overskudd for tiden jeg også... Sover leeenge og orker ikke gå ut av huset så og si. Skulle vært nede til optikeren idag og henta nye linser og briller som var klare idag, men jeg orker ikke ut... Som du sier, det er ett ork å komme seg i dusjen også. Jaja, vi får holde ut. Ikke lenge igjen for noen av oss nå!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Du er ikke alene nei. Jeg har vært slik lenge, og jeg er bare 29 uker på vei. Er sykemeldt ut sv.sk.hadde ikke klart en time på jobb engang. Matlagingen er tragisk. Blir sliten etter bare 5-10min på beina. Etter dusj må jeg ofte legge meg rett ned før jeg får kledd på meg for ikke å gå rett i bakken. Er skikkelig pyton for alle sier jeg ser så sprek ut. Og så er jeg et totalvrak. Folk skjønner liksom ikke at det virkelig er så ille fordi det ikke er synlig. Aner ikke hvordan jeg skal overleve 3 lange mnd til.
lana<3 Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 så gøy å se at det ikke er bare meg som er totalt slappfisk...blir kjempesliten av å dusje..rene treningsøkten he he...stuper rett i sofa eller seng etterpå og peser som en hest...og må ha kalde filler på pannen...før jeg etterhvert kler på meg...hardt å være gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå