Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 må man være helt moden og ha åpning, eller holder det at man er begynt bli moden? jeg har i utgangspunktet ikke tenkt ta dette siden jeg hørt mange skrekkhistorier om det, og har blitt advart av både helsepersonell og andre.. men så ser jeg jo at det er veldig mange som prøver og som det fungerer på.. hva er det som skjer når man tar det, er det tarmirritasjonen som utløser rier eller hva?!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 hmm.. så mye snakk som det har vært herinne om dette så må jo noen vite litt om det?? eller?
Mammarama=) Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Jeg har to venniner som har brukt ricinolje.Dei var da bekrefta modne og hadde litt åpning.Dei tok ca 3 ss og fødsel starta med vannavgang hoss begge 4 og 7 timer senere.fødslene gikk ganske raskt,men ingen styrt fødsel..Jeg hadde det i tankene om jeg gikk over denne gang, men jeg starta heldigvis av meg selv 5 dager før termin.. Lykke til=)
Mammarama=) Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Tror begge fikk diare et par timer før vannet gikk,men er jo greit med tømt tarm...
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 okei:-) takk for svar.. da kan jeg uansett ikke bruke det, er langt fra helt moden og har ikke åpning.. får heller stole på at det kommer igang av seg selv!
minimy m Emma & Emil! Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg prøvde ricin olje i går.... Tok 15ml, men ingenting skjedde..!! Bortsett fra diare da!! Men så vet jeg ikke om jeg verken er moden eller har åpning da..!! Er en uke på overtid, men har ikke blitt sjekka! Her var det i allefall ingen suksess nei..!!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 nei, det er tydeligvis ikke alle det virker på.. kan se ut som man likevel må være "rett før", og det er sannsynligvis ikke jeg hvis ikke mye har skjedd siden igår kveld da jeg ble undersøkt.. tror nok jeg venter til det skjer av seg selv ja!
på tjukka med nr 2:) Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Du kan trygt ta 2 spiseskjeer blandet i litt eplenektar eller lignende. Etter uke 38 skader ikke litt smørning av fordøyelsessystem:) Men ikke drikk mer en et par ss det kan være litt ubehagelig meg sterk diare og fødsel. Jeg drakk 2 ss lakserolje i går, ingenting er begynt på meg ivertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå