Gå til innhold

IKM uke 34 skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke selv den beste husmor kunne lært meg å strikke, jeg suger simpelten i håndarbeid! Kan ikke sy i en knapp engang! Blir skikkelig stas når jeg må betale masse unødvendige kroner til sydamer når mine fremtidige barn har kræsja på skateboard og revet opp klærne...

Har forsøkt å lære,men jeg har simpelten ikke talent i NOE som har med strikking og sying å gjøre :-(

Venter bare på ikm nå,men er,av en eller annen grunn,ikke så veldig engasjert lengre. Tror jeg har mista litt gnisten her inne på bim,er ikke like okkupert i tankegangen lengre. Men ønsker meg selvsagt like høyt en liten en:-)

Jeg får også dilla når det er småklær. Da løper jeg garnbutikken rundt og studerer oppskriftene nøye. Jeg er ingen proff på området. Men med rett og vrang får man til mye pent. Snart håper jeg det er påen igjen. Hjelper når man skal slutte å røyke også. Man har pinnene mellom hendene..

Jepp - jeg er slett ingen ekspert på området...he.he

Men kommer til å løpe til garnbutikken så fort jeg får to blå denne gangen.....Utrolig kjekt å strikke til sin egen :)

Jeg får masse kyndig bistand fra svigermor da, så det hjelper jo.

Annonse

Ingen pos el.test idag heller!!!!! Hmmmmm ...hvor blir det av el...jeg kjenner jo at den er på vei...kanskje jeg får sjekke ikveld igjen...og hvis den er neg igjen skal jeg teste imorgen også....så det blir nok uke 35 for meg...men holder meg her til jeg vet det helt sikkert :o) Hvordan er det med dere andre uke 34 jenter....har dere alle hatt el?

Hei igjen, ble borte en stund. Var inne på spå-siden på dinbaby.com ( og fikk et lite stallsjokk: ble spådd 5 barn! Og jeg som er 34 og har to fra før!) Når skal jeg klare å føde dem da? Blir 35 over nyttår. hi hi.. Ja det er jo ikke sikkert det er rett, men man får litt frysninger. Fikk positive tilbakemeldinger ang jobb, så det er jo positivt!

Har du prøvd spå/horoskop på dib?

Annonse

Hei

Hadde El den 08.og 09. august jeg da, mange dager før forventet. Thank God for testestripsene - ellers kunne jeg gått glipp av hele ELèn !!!!

Jeg satser for fullt på fullmånenatten som var den 09. :)

Men hva gjør jeg i forhold til terminberegning hvis spiren sitter i blinken nå ???

Hadde brunt/spotting som begynte den 26. juli, skikkelig blod kom ikke før 29. juli. Så kommer EL mange dager før tiden og jeg VET jo at dersom jeg er gravid nå så skjedde det den ca. 09. august. I forhold til unnfangelsestidspunkt er jeg da 3+0 i morgen i såfall, eller regnes det fra 29. juli og er jeg da bare 2+3 ????

Hadde EL for 6 dager siden,hadde positiv test på dag 18 og stigende temp der etter. Denna ganger kjente jeg skikkelige symptomer på EL,og det har jeg ikke kjent siden før jeg ble gravid ifjor. Kjempefornøyd med det! syklusen ser også ut til å gå ned i antall dager,så denna gangen var EL 2-3 dager før de 4 forestående syklusene!

Håper det klaffer denna gangen,slik at jeg slipper å gå videre med utredninga!

Fler av dere som har søkt hjelp eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...