Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg prøver å bli gravid, men trenger å høre om noen av dere hadde menssmerter hele tiden før ikm? Har aldri hatt menssmerter i 1,5 uke før. Venter mensen til helga så da får jeg se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 er ikm?? Jeg hadde menssmerter og trodde jg skulle blø helt frem opp mot vanlig syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Hadde murringer før ikm selv om jeg var gravid ja. 1 uke ca... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde også skikkelige mensmurringer. Var så sikker på at tanta skulle komme og at det ikke hadde klaffet. Sånn gikk jeg helt til jeg hadde 4 posititve tester forran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 Hadde menssmerter helt til jeg testet positivt 7 dager etter IKm :-) Da skjønte jeg at det kanskje var noe annet ..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måkki Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Hadde menssmerter kun de 3 dagene før ikm jeg når jeg var gravid og normalt ville jeg ha kjent det i ca ei uke... mot normalt kan en si;) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 15. august 2006 #7 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har hatt menssmerter med begge mine. Også nå, selv om jeg ikke lenger egentlig kjenner at jeg får mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Så da er det mulig at jeg kan være gravid da, selv om jeg har menssmerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Det er nok mulig så lenge TR ikke dukker opp :-) Lykke til !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå