pippi78 & prinsessa :) Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Når kan man begynne å ta disse? Er det noe med at man kan ta de for tidlig? (12 dager til termin i dag) Hjelper de på modning eller hjelper de på å sette fødselen i gang - helt konkret hva er det de gjør ? Håper noen kan svare
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Har lest at de kan taes fra ca 3 mndr før fødselen (og noen sier 2 mndr og noen fra uke 35...12 dager igjen er nok trygt) De framskynder ikke fødselen, men styrker livmoren og musklene rundt, så fødselen skal gå kjappere og lettere. I tillegg skal de gjøre deg meg smidig og dermed redusere risikoen for å revne mye under fødsel. Jeg tar disse og får litt mer kynnere enn før, men ikke så mye at det blir plagsomt:) (vet jo ikke om det er vanlig mot slutten eller om det er br.b.kapslene det kommer av)
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Ok tusen takk for svar Jeg var litt redd det fremskyndet fødselen nemlig. Vil gjerne møte baby nå, men synes jo også det er best at ting skjer når de skjer. De høres jo ut som om de har en fin effekt så jeg tror jeg vil prøve de, selv om det kasnkje eri seneste laget da
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg begynte å ta disse kapslene da jeg var midt i uke 37 - det vil si at jeg har tatt dem i ca 1,5 uke. Har fått masse kynnere, men vet joikke om dem hadde kommet uten at kapslene var tatt heller da? Ho dama på helsekosten sa til meg at det var helt perfekt å begynne med dem når det var rundt 3 uker igjen til fødselen, så det er ikke for tidlig for deg nå. Jeg tar 4 kapsler om dagen (2 morgen og 2 om kvelden til måltidene). Hun sa også at de med fordel kunne taes i uken etter fødselen for å å hjelpe og bedre livmorens sammetrekninger da! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå