Gå til innhold

September: Huden på magen svir/brenner.... Noen fler?

Anbefalte innlegg

Huden på magen svir, spesielt rundt og nedenfor navlen. Nesten som om huden er solbrent eller sår. Det svir ikke hele tiden, men oftest når noe eller noen kommer borti magen. Enkelte klær som strammer er også ubehagelig mot huden. Er det huden som er så tynn og stram som gjør at det føles slik? Har ingen strekkmerker, men er redd de kommer snart....

Fortsetter under...

Har ikke hatt det sånn, bare klør mye på magen.Men jeg har smørt meg på magen hele svabgerskapet med en feit krem som jeg kjøpte på BodyShop. Fikk nabefalt den mot strekkmerker. Vet ikke om den har hjulpet noe mot det, men jeg var rød og litt sår her en dag og da tok jeg på ekstra mye og det gikk bort. Er ihvertfall verdt forsøket:-)

svir og brenner på magen speielt rund navelen på meg oxo. grunnen er sikkert fordi huden begynner å blir strekt ut og blir tynner. strekk merker er ikke noe å være redd for, de kommer uansett. :o) men det er kjedelig

Trodde det bare var meg som hadde dette problemet jeg, men det var det heldigvis ikke. Har hatt brennende/sviende smerter i noen dager nå. Er i uke 34. Det er ved ve. lyske, akkurat der magen kommer ut. Sikkert stort press der, tenker jeg. Det er i hvertfall forferdelig smertefullt når det plutselig kommer. Så vondt at jeg blir kvalm. Smertene kommer ofte ifb med at jeg bøyer meg. Forsvinner igjen etter en stund hvis jeg legger meg ned. Må også løfte på klærne som ligger rundt. Kan ikke se noe merker el noe. Håper det går over snart:)

Annonse

Ja slik har jeg det og! har også tenkt at kanskje strekkmerker kommer??

Men jeg må på avvise at strekkmerkene kommer "uansett": Det gjør de ikke,jeg fikk ikke et eneste sist graviditet!

Så nå er det bare å holde seg noen uker her og da!

Mulig jeg ikke er så heldig denne gangen i og med den brennende følelsen!

Jeg har vært litt plaget i varmen. Antar det har med vann i kroppen å gjøre... hvis noe strammer eller irriterer huden blir det kjapt merker i huden som er såre og irriterte... spesielt når det er varmt... Heldigvis er jeg ferdig på jobb... Det er ikke godt å sitte på en kontorpult i et glohett kontor med lår mot mage... svett og varm... Ingen strekkmerker så langt på meg heldigvis. Uke 38 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...