Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hvor tidlig kan man merke at man er gravid? Selv har jeg ikm 27. aug og regner ikke med at man at det er noe der siden mannen er på sjøen og jomfrufødsler er så sjeldne nå til dags, men jeg bare lurer. Greit å vite til neste periode ;-)
Nickoline med 2 jenter Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Det er helt umulig å svare på, for det er så individuelt.... Men det er sikkert noen som kjenner det rett etter el, så alt er vel mulig! :-)
Lone35 =0) Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Kan man merke det rett etter el? Merkelig. Jeg har aldri merket noe før etter testen var positiv. Men det er sikkert mulig.
Lurv Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 begge gangene jeg har blitt gravid har jeg fått en "generell følelse" av at jeg var gravid (har følt meg sikker på det!) bare to dager etter sex. Symptomene har begynt å melde seg 6-7 dager etter sex.. men det er som sagt veldig forskjellig!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Hvordan symptomer har du hatt da, Lurv? Jeg føler meg "spent" i magen og "boblete" pluss humørsvigninger. Antageligvis fordøyelse og forhåpninger, men...
Lurv Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 skal gå inn og se på ff... vet ikke når jeg hadde el, men hadde bare ubeskyttet sex en dag, så jeg har regnet at el var dagen etter.. - vont i ryggen fra 5dpo - kvalme 5-7dpo - metallsmak fra 6dpo - ømme bryster (spesielt vortene) fra 7dpo - mye luft fra 11 dpo (syntes synd i alle som måtte være i samme rom som meg.. luktet i hele leiligheten!!) Fikk også sticky utflod fra 9 dpo. pleier normalt å ha creamy i lutealfasen
Selja med oktober-pike Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Jeg ble kvalm nøyaktig en uke før IKM og er det enda - testet positivt i går. Jeg regner med at kvalmen kom samtidig med at egget festet seg i livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå