Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 dere er jo som sagt gravide..er det noen av dere som kjente stikkinger nederst ca en uke etter el? OG I TILLEGG BLE SUPER FORKJØLET FØR IKM? (ikm imorg, eller dagen etter)skal ikke være her altså bare et spm til dere som har greid det alt lykkt til til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 jeg kjente stikkinger i magen før IKM... også var jeg forkjølet.. klødde som en gal i nesa... hehe:) kan ha vært tilfeldig.. ikke vet jeg. lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg bør sikkert ikke svare deg ettersom jeg ikke er gravid og dermed ikke hører til her. Men jeg er veldig forkjølet nå og har IKM om noen dager. Stikker også her og der.... Vi får håpe det er gode tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 åh gjorde duu??!! det gjør jeg også!!! oh får vente til helgen om ikke ikm så sier jeg nok ifra. takk for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 hva er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 ukm- mense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Del Skrevet 15. august 2006 IKM = ikke kommende mens. Den dagen du forventer mens, som du håper deni kke kommer fordi du prøver å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Kjente stikk i magen fra eggeløsning. tok en stripstest to dager før ikm. tok så en cb digital også den positiv to dager før tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Stikkinger er helt vanlig, og jeg hadde veldig tett nese uka før pos test. Sa til samboeren min bare et par dager før at allergien hadde virkelig blomstret opp. Til og med blødde når jeg¨måtte snyte meg. Slimhinnene hovner opp når du er gravid. Dette er grunnen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maybe now Skrevet 15. august 2006 #10 Del Skrevet 15. august 2006 oi .. og jeg som blødde i nesen sløndag også...å tok test igår, kan jeg ta en nå eller vente.. ikm imorgen el trorsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå