Circe Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Nå har jeg akkuratt kommet hjem fra sykehuset. Hadde blødninger som begynte i går. Ble jo super nervøs. Fikk komme inn med en gang i dag tidlig. Alt så bra ut. Sjekket livmorhalsen(tror jeg hun sa) og etter det sjekket hun med UL. Hjertet slo og alt så normalt ut. Ble sendt for å ta blodprøver ( HCG). Skal ta det igjen om 2 dager. Og fikk time til ny kontroll om 2 uker. De var veldig trivelige og hjelpsomme. Er super glad nå. Så til alle dere som har blødninger, Håp på det beste til dere får noe endelig svar, for jeg trodde virkelig det var over. Ha en topp dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anna* Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Så flott at alt sto bra til med knøttet ditt! Har tenkt masse på deg og håpte at det skulle gå bra. Jeg har selv hatt blødninger de siste dagene, litt blod på papiret, så stopp, så litt blod igjen, så stopp... Skal til ul om to timer for å få det sjekket, håper virkelig jeg får samme beskjed som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 Høres ut som det samme som me. Hadde i tillegg ett par ør små klumper.... Masse lykke til! Skal tenke på deg. Gi beskjed da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 15. august 2006 #4 Del Skrevet 15. august 2006 Så bra å høre at de tar sånt alvorlig og at man føler man blir tatt godt vare på. Håper alt går bra da. Hvor langt på vei er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. august 2006 I følge BIM har jeg gått over i uke 9, men i følge UL i dag var jeg 7+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Hey! Så bra at alt var i orden, var det jeg tippa! Hipp hurra for circe27 og spira Tror du at du klarer å slappe av mer fremover nå eller? Jeg merker at jeg faktisk klarer det, etter ul'en på lørdag. Har en sånn gofølelse i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 16. august 2006 hehe... Takk, mayflower! Skal tilbake på kontroll om 2 uke. Er litt roligere. Følte meg godt tatt vare på også. Faktisk en veldig positiv opplevelse det der. MEn nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro framover, så jeg får høre på legen. Kommer til å bli kjedeig, men alt for at jeg skal klare å få til dette. Sitter forresten med kraftig ørebetennelse på begge øra, og hører ikke en dritt. LEgen min mente på mandag at, neida, ørebetennelse er det ikke. Nå har trommehinnen gått på begge øra, og det har rent masse dritt ut. Havnet til slutt på legevakta i går. Måtte ha pencillin. Så jeg har byttet fastlege for nå er jeg lei!! Skikkelig vondt det der med øra altså. Ikke rart jeg har følt meg drit liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå