tassi2venterjente12oktober Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Er ikke det tidlig?? jordmor sa det trengte ikke bety noe..Ble litt stresset bare..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Synes dette hørtes tidlig ut. Min festet seg i uke 36, og jeg fikk høre at babyen kan ligge med hodet festet i 6 uker. Dette var fra en sykepleier som jobber på barsel, så det er greit å ta det med en klype salt. Men jeg ville ha undersøkt mer om det hvis jeg var deg. Hva med å ringe føden og høre med dem?
tassi2venterjente12oktober Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 kommer nettopp fra jordmor, så skulle jo tro hun har peiling? mente den kunne løsne igjen, og trengte ikke bety for tidlig fødsel..Men ikke vet jeg..syns bare selv det var tidlig, men må vel stole på jordmor..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 har hørt om hoder som har festet seg før uke 30 også.. men tror de kan snu seg igjen, flere ganger etterpå?
katrineev Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 her har hodet vært festet i lange tider og da jeg da var på kontroll igår var det ikke festet lenger og har termin imorra.. så dette varierer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå