Secret me Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Noen som vet når det er fullmåne neste gang? Håper det passer inn i syklusen. Skal prøve på å lage bebis da. Har virkelig tro på at det skal gå. :-)
MaybeMe? Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 7.september er neste fullmåne, i følge Fertility Friend-kalenderen.
Secret me Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Hva er forskjell på svart runding og hvit runding i almanakken (7.sans)? Trodde svart runding var fullmåne jeg? For på 7.september er det hvit runding, og 23. august svart runding. Forvirra her jeg...
Lurv Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 hvit sirkel er fullmåned. Sort er når den snur fra ne til ny
Secret me Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 Da lærte jeg noe nytt i dag også.) Tusen takk! Crap! Da passet ikke fullmånen inn i min syklus iallefall. Her tenker jeg prøvinga begynner fom. 23. august.
MaybeMe? Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Har du EL rundt 23 da, mens det er nymåne? Har lest et sted at det er gunstig for alt som skal vokse, å vokse i takt med månen. Gammel overtro, men morro læll. Så blir egget ditt befruktet kan det jo vokse med månen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå