Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Hei! jeg er i uke 39 og lurer på om jeg kan ha kjønnsherpes. Har fått en liten blære på kjønnsleppen som synes å være litt væskefylt. Har hatt 2 slike før men det var flere år siden. Nå ble jeg plutselig veldig urolig med tanke på fødselen og at dette faktiskt kan overføres til babyen. Har legetime imorgen, men ble fryktelig nervøs....Noen som har erfaring med dette??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde kjønnsvaginaleherpes sist gang jeg var gravid, var da i 3 mnd. Lå rett ut i senga i 2 uker, ett helvete rett og slett. Hadde den værste sorten man kan få. Men siden jeg fikk det så tidlig i svangerskapet, og det ikke kom tilbake rett før termin, så trengte jeg ikke medisin for det før fødselen. Men om man har det rett før, og under fødselen, må det bli ks, fordi babyen kan bli smittet av det når den kommer ut fødselskanalen. Det sa legen til meg på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Har heldisvis ikke fått det denne gangen, er nå 6 mnd på vei:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 viss du nevner det på legetimen i morgen, vil legen sikkert sjekke deg. kunne høres ut som herpes ja, men trenger jo ikke være det.
katrineev Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 herpes pleier jo ikke være en boble da.. det pleier jo være flere.. men hør imorgen og har du ahtt herpes før er det ikke no fare under fødsel for da har du sendt anti stoffer over til babyen.. men har du første utbrudd nerme termin blir det ks....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Hei igjen! Har vært hos legen idag og kan med glede meddele at det ikke var herpes!!! Gjett om jeg ble lettet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå