Gå til innhold

Når kommer symptomene?? (flere som ikke har noen??)

Anbefalte innlegg

jeg er 5+5 i dag og kan ennå ikke merke noe til at jeg er gravid...

det eneste jeg kjenner er av og til noen stikk i lysken også er jeg liksom litt støl nederst i magen...

men det er jo ikke noe å snakke om..

flere som har det sånn??

når kommer alle disse berømte symptomene?

Fortsetter under...

Er bare 4+1. Har hatt stikk i magen helt siden eggløsning. De siste dagene har jeg i tillegg vært veldig sulten og trøtt. Kjenner ikke noe til dette i dag, og har litt menssmerter. Er litt engestelig for at noe er galt. Håper på flere symptomer

Dette er jo individuelt, men jeg begynte å føle meg gravid i uke 6. trøtthet spesielt. Uke 7 kom symptomene for fullt. Kvalme og oppkast hver dag 24 timer/døgnet siden uke 7 da...

Er i uke 10 nå.

Nyt dagene uten symptomer du, Selv om det selvfølgelig er en trygghet med symptomer til en viss grad.

Du er jo tidlig i graviditeten enda så kvalmen kan jo enda komme.

Lykke til!

Hei hei!

Jeg begynte med veldig ømme pupper i uke 5 og det har jeg hatt siden. Men det er jo veldig individuelt når de begynner å vokse.

Ellers merket jeg ikke så mye før i uke 6 hvor jeg hadde liten matlyst og var småkvalm hele tiden. Nå når jeg er i uke 8+5 har jeg blitt utrolig trøtt. Sitter her på jobb og strever med å holde øynene oppe etter lunsj, enda jeg sov 8,5 timer i natt. *ler* Slapp av jenter, alt er nok bra selvom ikke symptomene har meldt seg enda. De kommer nok etterhvert skal dere se. :)

Jeg har egentlig hatt symptomer fra starten av, men de komme rog går litt. Puppene mine veksler mellom "rører-du-dem-dreper-jeg-deg" ømme og ikke i det hele tatt. i går var det supervondt, i dag ikke i det hele tatt. Kjenner stikkinger og liksom at noe trekker nederst i magen.... Kvalm er jeg, men stort sett bare om ettermiddagen/kvelden. Kjenner liksom ikke sååå mye til graviditeten enda heller, så jeg føler at jeg er litt i fornektelse (har selvsagt sluttet å røyke og drikke :-P) Er forøvrig 6 + 2. Mistet en gang i fjor og håper dette går bra....

Regner med dette er normalt?? Alt sammen?

Annonse

Jeg er 5+4 uker på vei i dag!!Jeg har hatt ømme bryster i 2,5 uker,veldig behov for søvn ,stikking nederst i magen og kjeeeempe ondt i hode!!!

Håper ikke jeg blir plaga av kvalme!!!

Symtomene kommer nok!!

Lykke t:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...