Gå til innhold

Når kommer symptomene?? (flere som ikke har noen??)

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er 5+5 i dag og kan ennå ikke merke noe til at jeg er gravid...

det eneste jeg kjenner er av og til noen stikk i lysken også er jeg liksom litt støl nederst i magen...

men det er jo ikke noe å snakke om..

flere som har det sånn??

når kommer alle disse berømte symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 4+1. Har hatt stikk i magen helt siden eggløsning. De siste dagene har jeg i tillegg vært veldig sulten og trøtt. Kjenner ikke noe til dette i dag, og har litt menssmerter. Er litt engestelig for at noe er galt. Håper på flere symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant, det er litt betryggende med disse symptomene:)

selv om vi burde vel ikke klage når v er s heldige å slippe... men jeg kan jo ikke kjenne at jeg er gravid... jeg vil jo det... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo individuelt, men jeg begynte å føle meg gravid i uke 6. trøtthet spesielt. Uke 7 kom symptomene for fullt. Kvalme og oppkast hver dag 24 timer/døgnet siden uke 7 da...

Er i uke 10 nå.

Nyt dagene uten symptomer du, Selv om det selvfølgelig er en trygghet med symptomer til en viss grad.

Du er jo tidlig i graviditeten enda så kvalmen kan jo enda komme.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg begynte med veldig ømme pupper i uke 5 og det har jeg hatt siden. Men det er jo veldig individuelt når de begynner å vokse.

Ellers merket jeg ikke så mye før i uke 6 hvor jeg hadde liten matlyst og var småkvalm hele tiden. Nå når jeg er i uke 8+5 har jeg blitt utrolig trøtt. Sitter her på jobb og strever med å holde øynene oppe etter lunsj, enda jeg sov 8,5 timer i natt. *ler* Slapp av jenter, alt er nok bra selvom ikke symptomene har meldt seg enda. De kommer nok etterhvert skal dere se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig hatt symptomer fra starten av, men de komme rog går litt. Puppene mine veksler mellom "rører-du-dem-dreper-jeg-deg" ømme og ikke i det hele tatt. i går var det supervondt, i dag ikke i det hele tatt. Kjenner stikkinger og liksom at noe trekker nederst i magen.... Kvalm er jeg, men stort sett bare om ettermiddagen/kvelden. Kjenner liksom ikke sååå mye til graviditeten enda heller, så jeg føler at jeg er litt i fornektelse (har selvsagt sluttet å røyke og drikke :-P) Er forøvrig 6 + 2. Mistet en gang i fjor og håper dette går bra....

Regner med dette er normalt?? Alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+4 uker på vei i dag!!Jeg har hatt ømme bryster i 2,5 uker,veldig behov for søvn ,stikking nederst i magen og kjeeeempe ondt i hode!!!

Håper ikke jeg blir plaga av kvalme!!!

Symtomene kommer nok!!

Lykke t:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...