Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Dattera mi har nettopp begynt i barnehage.. ho fekk me sg et par støvler og siden veret ikkje akkurat va så fint.. då eg kom for og henta ho..sa ho eina så jobba dr at stuvlane va for store!! Då eg prøvde dei litt seinare på dagen va de passeligge for ho!! Så eg fårstår ikkje ka ho meinte me at de va for sotre!!kansje ho har forveksla mg me någen andre?? Og kossen e det me sovinga??har vognå me men di sei ho såv ikkje så mye men ho har allti gjort det før...hu e bare 10 månar og hjemma har ho sove i ca 2 timer...ho sove me dyna i vogn og ligg på ein madrass så e skåre te sånn den ska passa i vognå ho har brukt det heima og...(ho bruke bare madrassa når hu sove)Eg har sagt te barnehaga at hu såve fra hal 12-12 te hal 2-2 tiå...men di seie ho ikkje sov meir en ein hal time på dagen fra hal 12-12!!Eg har sagt at hviss dei kansje prøv og legg ho klokka 12 sove hu kansje meir...Vurdere rett og slett om og ha sjult camera i vogna og se om di snakk sant..blir så irritert asså..for det blir at hu sove ein gang te seinare på dagen heima og legge seg kl 8 hal 9 i steden for 7 så ho pleide før ho begynte i barnehage! Eg jobbe ikkje så har kansje tenkt og ta ho ud av barnehagen..men ho har fått vennar i barnehagen og blitt vant te og ver dr..m har full plass men ho går dr bare 2-3 dager i vekå!!Kansje eg sko prøvd og gjort at hu sov inne?di seie eg kan ta me reisesengå og la ho ligga inne.kansje det hadde ver bedre for ho?? Litt fortvilet mor her!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5933623-barnehage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
apan75 Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Har hun gått der lenge? Gutten vår sov mye mindre i starten enn han gjorde hjemme. Jeg ville fortsatt å la henne sove i vogna, men diskutert problemet med bhg. Gjør de noe for å få henne til å sove igjen når hun våkner feks? Og så ville jeg ikke latt henne sove så lenge senere på dagen at hun må legges senere enn 19 for da ødelegges bare hele rytmen. Ang støvler; kan hun gå? (aner jo ikke alder). Støvler faller ofte av barn som krabber. Rent bortsett fra det ville jeg spurt hun som sa det hva hun mente med det jeg. Veldig vrient for oss å vite hvorfor hun sa det hun gjorde... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5933623-barnehage/#findComment-5933952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå