Gå til innhold

Nr. 3 på vei!! :o)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja ja, nå er det da ikke sååå veldig lenge igjen til jeg blir tatt med keisersnitt for 3. gang. Steriliseringspapirene er signert, slik at ikke slike bommerter som at spiralen blir borte skjer igjen. Hadde en turbulent start på dette svangerskapet, da vi egentlig var "ferdige" med småbarn! MEN nå går alt mye bedre. Babyutstyret er på plass (og jeg som hadde gitt bort alt etter siste mann!!), og vogn er kjøpt!

Har hatt en knall sommer med masse sol og varme, gått opp 4kg hittil i svangerskapet, er nå i uke 32. Ikke noe vann. Ha ha....de to andre svangerskapene har jeg sett ut som en vandrende vannballong og gått opp 18 kg. begge gangene......så dette har vært deilig!

Har stivnet helt i rygg bekken de siste 2 ukene....så nå er det nedtrapping på jobb. Jobber som selvtendig næringsdrivende, så det er ikke like lett det heller. Får kun 65 % i svangerskapspermisjon....har ikke krav på noe mer, siden jeg er selvstendig! Kyss meg et visst sted. Her betaler vi skatt i hue og r.......a! Snakk om like behandling!

Vel vi får jobbe litt svart da?? Blir jo tvunget til det!?

VI gleder oss uansett vi!!

Fortsetter under...

Ja så var nr 3 på vei her og. Finnes ikke mye utstyr etter de forrige to igjen her heller, men det blir vel ei råd med det ;-)

Eg skal ikke ha før i mars, og alt går bra sålangt. Eg krysse fingre og tær for at eg e like heldig som deg ka vekta angår. La på meg uhorvelig mye med de andre to. 20 og 23 kg.

No ska eg holde meg i form ;-)

Lykke til !

Mvh Lena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...