Gå til innhold

Det gikk fint hos legen..........

Anbefalte innlegg

Alt er så fint! Det første han sa var: Du vokser ser jeg!! Og smilte. Var litt usikker på om det var et kompliment eller ikke... :-) Men valgte å ta det som et kompliment og sa takk!

Han vil ikke at jeg skal jobbe 100% mer og det er greit. Føler meg bare litt som en skulker.... Men jeg hadde ALDRI tilgitt meg selv hvis jeg gjorde noe så det gikk galt, eller fødselen starter for tidlig. Så nå skal jeg prøve 50% en stund og se hvordan jeg føler det er. Greit å få slappa av litt innimellom slaga

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5933350-det-gikk-fint-hos-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint alt er bra. Nå skal du kose deg, slappe litt av og bygge rede :-)

Jeg er også 50% sykmeldt, men har allerede en vikar på plass, så jeg slapper godt av med det - vet at de andre ikke kommer i knipe pga meg, liksom.

Går og håper på at vi snart finner oss en leilighet vi har råd til - slik at jeg får litt å pusle med de siste mnd.

Det hender det tar litt tid før jeg skjønner ting, men jeg skjønner nå at jeg skal ta det med ro og tenke på lille baby`n min! Må legge fra meg "snill-pike syndromet"!!

Regner med at jeg jobber 2,5 dag i uka... eller 2 en uke og 3 neste..... Hvordan gjør du det Bratsj?? Det viktigste er at jeg får hvilt innimellom.

Takk jenter! :-)

Annonse

Så fint at alt er bra med deg. Det beste er å ta vare på babyen og lytte til kroppen når den er sliten. Er selv 50% sykemeldt, som mange andre her, og jobber halve dager. Blir så sliten av å jobbe hele dager. Dette er en god løsning for min del i alle fall. Enkelte dager er man selvfølgelig mer sliten enn andre, men... Bedre med halve dager, enn å slite "ræva av seg" 2-3 dager i uka. Tærer på

Håper du finner rette løsingen for deg i alle fall, og lykke til videre med rugingen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...