Gå til innhold

Til alle dere ANONYME!! Jeg er ikke sint altså...=)

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det seg at så mange her inne velger å være anonyme??

Ingen vet jo hvem du er utfra ditt nick?!, og her inner er det jo bare(stort sett) folk som er ute etter og hjelpe hverandre....

Bare lurer jeg altså.... Jeg for min del har nok lettere for å svare på inlegg MED nick!

Men hver sin smak altså....

Fortsetter under...

Jeg er alltid anonym. Svarer på alle innlegg jeg har noe fornuftig å si noe om jeg, uansett om de har nick eller anonyme.Poenget med disse sidene er jo å hjelpe hverandre, spiller ingen rolle hvilket nick det er.

Det er sjeldent jeg svarer med anonym,men det hender når jeg legger ut litt privat info ang min sønn o.l (som skjer svært sjeldent:O)

Tror folk svarer med anonym når de kanskje føler at de kan bli halshugget for svaret de gir,og det er noe jeg skjønner godt ettersom noen her inne kan være ganske så brå og ekkle!

Mener akkurat det samme som de 84 mamma!

Det er jo selvfølgelig lov og være anonym hvis man føler at ting er litt personlig, det er jo mye som kan skje både i forhold og med kropp etter barn har kommet til verden! Så der kan jeg være anonym selv.

Men dere som svarer hyggelig, som du som er anonym over.....er bare nysjerrig på hvorfor? Men all respekt, du har friheten til og velge!!

Og dere som ikke er så koselige, og velger anonym.. Hvorfor ikke bare stå for det man mener, eller la være og være ekkel.....

Annonse

herlighet,har du ikke annet å lure på enn hvorfor folk velger å være anonyme?det må da få være en privatsak...og hvis du er så sær at du bare vil svare de med nick,så er det din sak.IKKE BRY DEG MED HVA ANDRE GJØR;SÅ SKAL IKKE ANDRE BRY SEG MED HVA DU GJØR!!!

Hei! Hyggelig og hilse på deg og, du i tråden over...!!

Det er vel dette jeg ikke forstår da....., du virker en smule sint??

Det er valgfritt hva man lurer på, og ikke minst hva man ønsker og svare på.... Virker ikke som de over har så stort problem med at det var det som falt meg inn og spørre om i dag...

Ha en videre fin dag a!!=)

Hei gossin. Jeg mener bare at om man er anonym hele tiden eller bare av og til spiller ingen rolle. Det kan jo være en av de som har med nicket sitt ofte som også svarer frekt av og til. Jeg har ikke kjempemange gode grunner, men jeg har valgt å være konsekvent anonym de gangene jeg sier noe her. Er enig i at det er en del innlegg her inne med upassende ordbruk, og ofte da ignert anonym. Det er unødvendig.

hei gossin.hyggelig å hilse på deg også.egentlig er jeg ikke sint i det hele tatt.hadde bare et lite forsøk for meg selv om jeg kom til å få noen tilbakemeldinger på at jeg var litt amper....og det fikk jeg...,og det er jeg glad for.det betyr at folk bryr seg.jeg velger fortsatt å være anonym,for jeg føler at det er det beste...ha en fin dag du også,pg husk at jeg mente ikke noe vondt med det....

Den er grei du! =0)

Jeg er den jeg er, og du har friheten til og være den du er!!

Koselig at du ikke var såååå sint da...., man blir jo litt skremt når ting står skrevet med STORE bokstaver....

Det får bli noe av spenningen det da anonym..., om man kjenner igjen folk utfra tone fallet i mld. Trenger litt utfordringer jeg tror jeg...=)

På tide og komme seg ut i FRISKLUFT!!! Jeg kan se sola!! JIPPI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...