Harehopp Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Noen flere enn meg som sliter med å få sove om natten?? Er gravid i uke 10 nå å har ikke fådd sove en hel natt på flere uker nå.. Sover kanskje tre timer hver natt å det blir litt lite.. Noen som har noen gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er som deg, ikke sovet en eneste god natt siden jeg ble gravid.. Og nå er jeg blitt forskjøla i tillegg, noe som gjør at jeg våkner enda mere, pga tett nese i tillegg.. Men det gir seg etterhvert, jeg var sånn med 1 man også, men det ga seg sånn fra uke 14, så var det på igjen på slutten.. Så vi får bare vente pent på kjære ole lukkeøyet:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2006 Man får vel bare ta tiden til hjelp ja.. men du "lollipop". Har du termin 18.03.07? I såfall er det et artig sammentreff, jeg har termin da jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå