Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere som har problemer med håravfall menst dere ammer?

Røyter som bare det for tida. Ekkelt når dusj og seng er full av hår hver morgen :(

Noen som har noen tips om hvordan man kan begrense dette?

Slet med det samme med førstemann, spiste da litt B-vit, og det gav seg ganske raskt. Men dette ser ikke ut til å ha noen stor effekt nå...

Trenger råd. Vikene blir større og større!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5932948-h%C3%A5ravfallskrekk-og-gru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og samme problemet men bare på visse tider.Hadde det når sønnen min var 3mnd og nå når han er 6mnd.Men det er bare mye de første ukene.Har prøvd sånn shampoo og kurer fra frisørene,mot håravfall(søstra mi er frisør)De hjelper litt,men ikke alltid.Du kan jo høre med en frisør og,ofte de har tips.Jeg holdt på å bli gal og lot til slutt de lange lokkene min falle.Ikke det at det hjalp for håret mitt vokser så himla kjapt,så nå er det snart langt igjen.Men mister ikke så mye mer.Har tatt en del tran,vitaminer og jern mulig det og har hjulpet.Vet ikke om det hjelpe for deg men du kan prøve:)

Det er faktisk pga graviditeten, ikke ammingen, du mister at du ikke mistet i grav 3-4 mnd etter fødselen. Normalt. Jeg klippet meg kort, andre fletter, bruker hestehale eller et skaut mens det står på. Om noen mnd får du gratis pannelugg, for det kommer rett tilbake!

Jeg har akkurat samme problem! Har prøvd alt mulig rart fra vitaminer til dyre sjampoer... ingenting funker på meg hvertfall! Nå er jenta mi 9mnd og jeg ammer bare en-to ganger om dagen... Ser ut som det begynner å hjelpe seg... Så tror nok at det er normalt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...