CiljaS Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Noen som vet hvor i Oslo en kan ta 3D UL? På Majorstuaklinikken koster det 1500 kr, har bestilt time, men synes det er litt dyrt jeg. Om noen vet om billigere og bra alternativer er jeg takknemmelig for info!
CiljaS Skrevet 15. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2006 Fikk tips inne på 2 trimester debatten så nå har jeg bestilt 3D UL til halv pris i Tønsberg! Dvd og bilder. Majorstuaklinikken får bare fortsette å ta sine blodpriser, dit skal ikke vi!
*Lucia* Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Koster jo med bensin også da! ;-) Vi skal på Majorstua. Heller betale mer der enn å måtte ta en dag fri for å dra til tønsberg. Men har man tid og mulighet er nok tønsberg bra! :-)
CiljaS Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Bensin er bare småtterier. Koster mer å kjøre i 15 min i oslo sentrum enn en time til tønsberg nesten.. Vi har fri begge 2 den dagen (begge jobber turnus) så det er ikke noe problem. Vi tar oss en dagstur og koser oss! Men de fleste får vel gode opplevelser på Majorstua også..
*Lucia* Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 3D blir i alle fall spennende uansett! :-)
CiljaS Skrevet 15. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2006 Ja! Vi gleder oss sånn! Ei venninne tok 3D og der kjente de igjen barnet da det ble født fra film og bilder.. En kunne tydelig se ansiktstrekkene. Tenk det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå