Gå til innhold

Kjære nattinatt :-)

Anbefalte innlegg

Hei og takk for at du spådde meg.

Jeg glemte å spørre om det blir gutt eller jente. Barna mine ønsker seg en liten søster, mens blir glad uansett hva det blir.

min fdato: 150871 (har bursdag i dag jeg hurra)

han fdato 110465

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5932726-kj%C3%A6re-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja det vart han nok tenkjer eg.Men eg fekk så veldig bestemt nei på at han gjorde det no.Eg var jo fast bestemt på å gjere det då eg venta guten min,men i løpet av svangerskapet slo me det frå oss.Ja ja,nok om det.Ja det ser faktisk slik ut,at dere velger å flytte til eit nytt hus då.

Ser veldig koselig ut der.(Kan jo være der dere bur og eg ser då)Men landlig og fint.Fin hage rundt huset.Tre i hagen.Ser skikkelig trivelig ut.

Tusen takk for at du fortsatt tar deg tid :-)

Jeg sitter med mannen min på tlf nå og han ser ikke helt negativt på dette nå. Han er mest opptatt om hvordan vi skal klare det økonomisk hvis vi flytter til nytt hus. Han begynner å bli litt gira selv. Tydeligvis at tanken på flere barn ikke er helt skremmende for han.

Det blir veldig spennende dette her.

Kan du se om jeg blir mye plaget med bekkenløsning og evt andre ting i dette svangerskapet??

Nå skal jeg gi meg med spørsmåla - Du må jo bli helt utslitt slik som du og den andre som spår her blir spurt spm. :-)

Jeg setter i hvert fall utrolig stor pris på at dere er her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...