♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Våknet litt før 04.00 i natt og holdt på og tisse meg ut.......... Måtte bare springe på do!! Og jeg er ALDRI oppe og tisser på natta.... Fikk ikke sove etterpå,lå bare og spekulerte...Følte meg en anelse kvalm etterpå..... Et lite symptom kanskje??Eller bare innbilning??? 7 dager til IKM..... Venter i spenning....
Lone35 =0) Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Høres tidlig ut. Du drakk kanskje mye i går? Men skjønner godt at su spekulerte. Det blir gjerne sånn når man ønsker seg en liten en. da går man på spøkelsesjakt... Lykke til allikevel. Du har jo ikke kommet til ikm enda
BensMor Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Det er slik jeg har oppdaget at jeg var gravid de to gangene det har skjedd, så vi får krysse fingrene. Jeg kjente også at jeg var så varm da jeg våknet.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 mange får symptomer en uke før, så det er fullt mulig ja :-) XXXXXXXXXX alt for deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå