Gå til innhold

uff..aner ikke hva som foregår jeg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tok grav.test idag.med negativt resultat,men jeg er jo tre dager over tiden.hva skjer?har ikke trimmet den bort og er ikke sykelig tynn.har heller ikke stresset mer enn vanlig.hvorfor kommer ikke mensen da elelr et positivt resultat på testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-)

Det kan være begge deler vettu. Noen får ikke positivt utslag før nesten 2 uker etter ikm, så ta det med ro. Du kan godt være gravid.. men du kan like godt være litt forsinka. Tålmodigheten settes på prøve, ja jeg vet det, men ikke annet å gjøre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt panikk med engang vettu;)er et sant,ikke positivt før så lenge etter IKM?pliiiis,være meg det da...håper at jeg ikke er forsinket da,men pleier jo å være presis ellers.har lagt inn spm på ekspert svar også jeg.tusen takk for at du var så hyggelig å svarte meg:)litt små hysterisk for tiden;)ikke tålmodighet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg testet positivt på gravditetstest først etter cirka 11 dager etter IKM, men følte selv at jeg var gravid ved første uteblitte mens dag (har et barn fra før og kjente igjen grav. symptomene). Jeg fikk forøvrig tatt en blodprøve hos lege etter 9 dager, hvor det ble bekreftet at jeg var gravid. Graviditetstester registrerer ikke HCG nivå når det er svært lavt, men i blodet kan de se lavere mengder HCG, men nok til at de kan konstatere at det skyldes graviditet.

Lykke til med testinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...