Gå til innhold

April: Mye betaler dere for barnehage plassen??

Anbefalte innlegg

og hva inngår i prisen?

Jeg er kjempefornøyd med barnehagen til lillegutt.

Vi betaler 2250kr (maxprisen) + 200kr i kost penger i mnd.

Da inngår alt,bortsett fra bleier,og klær.

Da mener jeg så å si alt,våtservietter,kluter,kopp,frokost,lunsj,de lager brød selv,kaker og retter til bursdag lager de selv,vi trenger ikke ha med noe.

De er på tur,opp til skolen jeg skal gå på (de har gård der med masse dyr) og er i gymsalen en gang i uke,er i fjæra,og på kafebesøk og masse mer,( ikke alt på en å samme uke da) og alt dette inngår i prisen vi betaler.

Kan vel si at jeg er godt fornøyd med barnehagen ja=))

Fortsetter under...

det skjönner jeg godt att dere er da til den prisen, for det er vell ganske billig til å väre iNorge eller?

Vi her i sverige betaler 1260kr og da inngår mat, drikke, turer rundt i när området.

Det eneste vi står for selv er bleier og klär.

2250,- + 150,- i "matpenger" + ettemiddagsmat og bleier.

Da får hun både hjemmelaga grøt, brødskiver, fiskepudding eller middagsglass alt etter hva som står på menyen den dagen.

Er egentlig ganske fornøyd med det. Det er nemlig langt bedre enn det kommunale tilbudet som storebror får - selv om man da slipper matpengene....

2250 + kostpenger (ca 250?)

Han får frokost, varmlunsj (middag), mellommåltid (frukt, brød, grøt el). Vi må selv stå for klær og bleier.

Barnehagen er kjempefin. Stor og ny, med egen aktivitør som jobber i kukturverksted (tilbud til barna), egen kokk som lager mat til barna, gymrom, puterom, lekerom, spiserom innendørs og utendørs soverom, stort fint kupert lekeareal ute med masse stativer mm, kosekrok. Pt 3,5 stillinger (hvorav 2 menn) på 8 el 9 barn. Alle har jobbet der minst 7 år. Har ikke noen erfaring med barnehager fra før men synes dette virker som et tilbud vi gladelig betaler maxpris for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...