Gå til innhold

Loise - I dag er det din dag :)

Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Så i en annen tråd at du har bursdag i dag, så derfor ville jeg bare benytte anledningen til å si:

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN :)

Håper dagen din blir flott, og at spiren din har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk. Det er kjekt å ha bursdag. Jeg skal feire den stille,bare noen familiemedlemmer som kommer innom i ettermiddag.. men det er kos med litt oppmerksomhet!

Spiren har det bra den.. Jeg har begynt å høre hjertelyden nå!!!! Jeg er 11+1 i dag og hørte hjertet til knøttet for første gang på søndag 10+6. Første gangen lå frekvensen på 165 og i går var det 155.. Fine raske slag.. Så det var en flott bursdagsgave å få.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har hørt hjertelyden, det må være en herlig følelse. Kan jeg spørre hva du hører hjertelyden med?

Jeg skal til privat ultralyd i morgen kveld, det blir veldig spennende. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille og at hjertet slår fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mi tesoro

Jeg hører hjertelyden med Babywatcher apparatet som jeg har kjøpt meg..Kjøpte på internett.. Det er et lite UL apparat som jeg kan høre hjertelyd med og som har et display som viser i tall hva pulsfrekvensen til babyen ligger på. Likner mye på det jordmoren bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagen!

Lurte litt på hva koster et slikt hjertelytte UL greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kostet 1095 kr. Jeg kjøpte det her:

http://babywatcher.no/

Jeg spleiset med en venninne som var gravid for 6mnd siden,, Hun brukte det da, i sin graviditet, og nå har jeg fått det, for nå har hun født,, så nå koser jeg meg med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lurt for alle med bekjymringer, et par private UL så er jo apperatet innspart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble jo halve prisen på meg siden jeg spleiset med en venninne.. Så jeg kjøpte babywatcher for det som er prisen av 1 privat UL og knapt det... Og jeg kan høre hjertet så ofte jeg bare vil.. myyyye bedre.. :0)

Men selvsagt, det er et UL apparat, så jeg vil ikke overbruke det.. Tør ikke det, selv om man sier at det ikke er skadelig. Alt med måte sier jeg.. Men jeg lytter en gang i uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...