emmi - 15.03.08 Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Heisann, lurer bare på om det er mange som har tenkt seg på treff i Fredrikstad i morgen? Jeg kommer, mitt første BIM-treff : ) Gleder meg til å treffe andre gravide. Er selv i uke 19 nå og begynt å få mage. Håper vi sees!
milla75fikk en gutt Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei! så fint at det kommer noen! Jeg sier i fra i baren at vi har treff, så om du ikke ser meg/oss (burde ikke være vanskelig) så spør de som jobber der. Tror de fleste som var på treff før sommeren har fått barn nå, så vi trenger noen nye!
3gutter_og_1jente Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Hei Mulig jeg også kommer,det blir mitt første bim treff......Jeg er i uke 26 nå.....
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Hei og hopp....jupp da jeg kommer se :=) skal bli koselig å treffe dere igjen jenter!! ses da!!!
Smilemia Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hei Jeg er i uke 15, men er ny i Fredrikstad så kunne godt tenke meg å komme. Hvor finner jeg Tobias?
milla75fikk en gutt Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Tobias ligger i gågata (Nygaardsgata), inngang sammen med Katti og ligger på Hotel City. Du må gå gjennom Katti for å komme til Tobias hvis du går inn inngangen fra gågata. Tror inngangen til Katti ligger ved siden av Vita ( eller er det en klesbutikk mellom dem tro? )Kan også gå inn Hotelinngangen fra andre siden (vet ikke hva den gata heter, er ikke herfra jeg heller). Ca. midt i gågata i hvert fall. spør etter Hotel City. Blir hyggelig å treffe dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå