Gå til innhold

Tobias i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lurer bare på om det er mange som har tenkt seg på treff i Fredrikstad i morgen? Jeg kommer, mitt første BIM-treff : ) Gleder meg til å treffe andre gravide. Er selv i uke 19 nå og begynt å få mage.

Håper vi sees!

Skrevet

Hei! så fint at det kommer noen! Jeg sier i fra i baren at vi har treff, så om du ikke ser meg/oss (burde ikke være vanskelig) så spør de som jobber der.

Tror de fleste som var på treff før sommeren har fått barn nå, så vi trenger noen nye!

Skrevet

Hei :) Mulig jeg også kommer,det blir mitt første bim treff......Jeg er i uke 26 nå.....

Skrevet

Hei og hopp....jupp da jeg kommer se :=) skal bli koselig å treffe dere igjen jenter!!

ses da!!!

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 15, men er ny i Fredrikstad så kunne godt tenke meg å komme. Hvor finner jeg Tobias?

Skrevet

Tobias ligger i gågata (Nygaardsgata), inngang sammen med Katti og ligger på Hotel City. Du må gå gjennom Katti for å komme til Tobias hvis du går inn inngangen fra gågata. Tror inngangen til Katti ligger ved siden av Vita ( eller er det en klesbutikk mellom dem tro? )Kan også gå inn Hotelinngangen fra andre siden (vet ikke hva den gata heter, er ikke herfra jeg heller).

Ca. midt i gågata i hvert fall. spør etter Hotel City.

Blir hyggelig å treffe dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...