Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 I dag skal vi vel klare å få til ett treff på Egon? Forrige ukes utsatte treff er i dag, klokken 19.00 på Egon!! Ta med godt humør så spiser vi litt og koser oss...! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Søren,så dumt da!jeg bor på lillehammer, og kunne godt tenke meg å bli kjent med andre gravide her i området. Men i kveld skal jeg selvfølgelig på jobb,så da får jeg ikke møtt opp!!! men da kan jeg spørre deg med det samme, om hvilket svangerskapskurs du kanskje har planer om å bli med på? jeg har termin i februar, og skal begynne på privatkurs i september, til Eva Buer på Lillehammer. hadde jo vært veldig gøy om vi hadde vært flere som hadde visst om hverandre på forhånd!:)når jeg meldte meg på for 2 uker siden, var det ledig plass til 2 par til.....så meld deg på!ellers tips noen andre i lillehammer om det!kos dere i kveld, og ha det gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Heisann... .så typisk da! :-( Dumt, de fleste som er i gjengen nå har termin rundt samme tida som deg. Jeg skal gå på ett som kommunen skal arrangere i oktober. Det er gratis. Vet om ei til som skulle sette seg på liste der. Eva Buer kurset syns jeg var så langt, og så mye jeg ikke hadde lyst å gå på. Men hører det er mange som er veldig fornøyde :-) Det som vi skal på går over 3 kvelder og heter fødselsforberedende kurs. Syns det holdt jeg.. hehe.. Om du ikke slutter så sent, så kan du jo bare komme, vi blir helt sikkert sittende litt utover kvelden. Skal jo ikke møtes før kl 19.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 jeg har et vennepar som gikk på eva buer- kurset, og de var kjempefornøyd...hun fikk veldig igjen for pusteøvelsene hun hadde lært,under fødselen blant annet.... har hørt en del "negativt" om det kommunale kurset, at det er litt bortkastet, og at man ikke lærer noe nytt og nyttig der...derfor valgte vi bort det da! men håper du får noe ut av det for det da! dette her blir så spennende:) håper dere hadde det koselig i går kveld, og at mange møtte opp!jeg jobbet til 9,og da fant jeg ut at det var godt å reise rett hjem, for jeg skulle på morgenvakt igjen i dag så.... men hyggelig at jeg ble bedt! stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå