jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Kommer nettop fra en time hos homeopat/akupunktøren og fikk skrevet ut disse "medisinene" Noen som vet hva det er?
MaybeMe? Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Hei du! Kan dessverre ikke hjelpe deg angående disse medisinene, men jeg er så spent på hva du fikk høre hos akupunktøren/homeopaten. Jeg skal ha min første time på torsdag, og lurer på hva som venter meg. Jeg hadde en MA for 2 uker siden, og håper akupunktur kan hjelpe meg til å bli gravid igjen, samt hjelpe meg til å slappe mere av. Gjorde nålene vondt?
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Hei! Nålene gjorde ikke vondt i det heletatt. Fikk nåler slik at jeg skal bli litt mer rolig inni meg. En i panna og noen på hendene og på føttene. Skal tilbake om en uke. Så fikk jeg dette homeopatiske midelet som heter SEPIA. DEt skal være balanserende og bra mot "Kvinneproblemer" Etter siste ma har jeg hatt veldig mageproblemer, masse stress smerter i brystet og i kjeven min + en veldig vondt "tyngdfeølelse" ii underlivet. Var visst veldig typisk og hun hadde tro på at dette kunne hvjelpe meg. Bare spør hvis du lurer på noe, lettere for meg å svare da:)
MaybeMe? Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Å, det er det jeg også vil bli, litt roligere inni meg. Føler det kribler i hele meg, som om jeg venter på noe eller gruer meg til noe. Biter tennene sammen hele tida, slik at jeg blir helt stram i kjeven. Klarer ikke slappe av i det hele tatt. Har klump i halsen og puster bare med brystet... Og veldig dårlig i magen + null matlyst. Merket du forskjell med en gang? Og hvor mye betalte du? Skal du gå fast en gang i uka, eller ved behov?
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2006 Det er nesten akkurat sånn som jeg har det også, bortsett fra at matlysten min er det ikke noe i veien med da. Spiser masse, kan liksom ikke få nok!! I tillegg spurte hun om hvordan den psykiske formen min var og jeg fortalte at jeg ikke orker å være sammen med andre enn søsteren min og samboeren min. Og det var visst også veldig typisk..at man kun orker å være med de aller nærmeste og at man skyver alle andre vekk. Håper dise pillene hjelper altså! Jeg skal gå dit en gang i uken. Kostet 500 i dag og 300 pr gang nå fremover. Pillene kostet 80 kroner! Syntes det ikke var så dyrt jeg! jeg merker ikke noe forskjell ennå, men har jo akkurat tatt de pillene, og må nok gjenon noen behandlinger før akupunkturen slår inn:) Du burde prøve hvis du har råd. Jeg har en god følelse faktisk!
MaybeMe? Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Ja, jeg har time allerede på torsdag. Hadde planer om å prøve dette før jeg ble gravid, men kom aldri i gang. Kjenner at jeg har stor tro på dette, om ikke annet for å få vekk spenningene i kroppen. Har skuldrene helt opp til ørene jo. Min akupunktør hørtes litt dyrere ut enn din, hun sa det kostet 500 pr klokketime. Hvor lang tid varte din første time?
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2006 Det varte ca en time.men tror ikke det tar mer enn ca 20 min nå fremover. Det tok jo litt tid å snakke sammen også! Så da koster det nok ikke særlig mer hos hun du skal gå til tenker jeg:) Du må fortelle hvordan det gikk, om hun sa noe annet til deg! Lykke til!!
Sommerfulgen Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Har gått til homeopat/akupunktur i 2 mnd nå og har fått nåler og sepia...og ja det funker...man blir roligere i hele kroppen på en rar måte liksom. Utrolig deilig. Jeg har hatt 5 sa`er så håper hun kan hjelpe meg litt på vei. Er der 1 time hver gang og får nåler i ørene....nå fikk jeg noen andre homeopat medisiner som skulle sette fart på ting visst...så da får vi se da....
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2006 Tusen takk! Så utrolig deilig å lese at det faktisk hjelper! Hvor lang tid tok det før du begynte å kjenne forandringer?
Sommerfulgen Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes at forandringene kom med en gang...men den ene dagen jeg var hos henne så kjente at jeg hadde en antydning til bihule-betennelse...da sa hun at hun skulle sette nåler for det...på kvelden fikk jeg skikkelig vondt og dagen etter var det borte...så noe skjedde i alle fall. Lykke til )
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2006 Så bra! Hadde du de samme symptomene som vi har skrevet om over?
Sommerfulgen Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 Noe av de...stresset, trøtt sliten, lite overskudd men hovedårsaken til at jeg går dit er for å bli gravid...eller få hormonene mine i ballanse igjen da som hun så fint kaller det. Hun jeg går til har sitt spesialområdet innenfor barnløshet. Men merker en ro i kroppen, og når jeg kommer hjem fra jobb så klarer jeg å sitte rolig på sofaen uten og verke....blir ikke så fort sinna heller faktisk...skal ta de nye medisinene på onsdag, så da er jeg spent på hva som skjer....skal ta de onsdag og søndag...og el er vel mandag tenker jeg...hm..
jordbærsjokolade Skrevet 15. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2006 Ja det er jo derfor jeg også har begynt å gå dit..Men jeg tror hun merket at stressnivået mitt nærmer seg en liten eksplosjon snart, så tror hun satt nåler deretter:) Homeopat pillene var for å få hormonene mine ballanse igjen! Tror hun skal sette fruktbarhetsnåler neste uke!
Sommerfulgen Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Ganske utrolige greier egentlig. Jeg krysser fingrene for oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå