Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Pga intense maserier i 3 uker, skal jeg strippes på nytt i dag etter å først ha gjort et forsøk sist torsdag. Heldigvis fikk jordmor litt medlidenhet med meg etter å ha sett CTG-utskriften jeg fikk med meg fra sykehuset for halvannen uke siden. Utrolig greit å kunne peke på den og si "Se, jeg HAR rier, jeg KLARER faktisk ikke å sove om natta!" Så nå får vi se. Torsdagens stripping gjorde ikke vondt (så virket den heller ikke...) men jeg har en følelse av at dagens kommer til å kjennes litt mer...ubehagelig ut. Hehe. Kryss fingre for meg. Om kun få timer er det en teoretisk sjanse for at jeg er i gang, Men jeg tør selvsagt ikke å håpe for mye. Jeg er på termin, forresten - hvis noen lurte. Så dette er ikke noe hasardiøst inngrep.
*Luna å Thea sin mamma* Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Lykke til=) I dag er dagen! Kjenner det i lilletåa! (å du tuller IKKE med høygravide småtær!) Regner med du gir beskjed? Spent nå=)
minimy m Emma & Emil! Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 MASSE lykke til..!! Håper det skjer no etterpå i dag da Misunner deg ikke de mase riene i grunn...!! Selv om jeg kanskje kunne fått en eller to av deg, så jeg kjente no her :) Klemmer fra
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2006 Snuppa84: Du kan gjerne få alle maseriene mine. Jeg trenger dem ikke til noe! Hehe. Det er bare lure-tull uansett. Begynner til slutt å lure på om man noensinne kommer til å føde.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 hva er stripping??? henger litt etter jeg...hehe
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 JM røsker litt i livmormunnen og tøyer den for å klargjøre kroppen til fødsel /stimulere til rier.
Gjest Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 mengder av lykke til! og foresten så synes jeg det er fint om du ikke føder akkurat nå. Vent heller litt på meg......
EleResa Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Vi satser på at dette hjelper da!! :-) Vi ristet løs et egg og ble gravide på den måten vi, så jeg syns du fortjener å få "ristet sakene i gang" nå!
Gjest Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 hvordan gikk det? håper du har skikkelige rier nå:-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Siden ikke vi har hørt noemer, håper jeg også du er skikkelig i gang, Dodge! Føler det på meg =) Gleder meg til å høre fra deg - du fortjener virkelig å komme i mål nå!!! Klem,
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2006 Blæh. Nei, her skjer det nok ikkeno før Dovre faller Fikk ikke en eneste, liten ekstra kynner engang. Men på den annen side - nå har jeg jo maserier mer eller mindre hele tiden, så det kan jo være at ting skjer uten at jeg tenker over det. Og hodet var så langt ned i bekkenet nå at jordmor kjente det med en gang hun puttet inn en finger. Etterpå viste hun meg hvor korte fingre hun har. Nesten litt komisk. Så det er i alle fall ikke lang vei ut for vesla, når hun først bestemmer seg for å komme.
katrineev Skrevet 15. august 2006 #12 Skrevet 15. august 2006 haha det med de tærne den var noe av der besdre jeg har stett hihi.. den tror jeg at jeg må kopiere.. hihi.. lykke til jeg ble strippet igår.. ahr blødd siden men blir jo ikk eno mer action så.. jaja får se...
Gjest Skrevet 15. august 2006 #13 Skrevet 15. august 2006 ikke noenting? det var jo kjeipt, men som du sier, kanskje disse maseriene nå heller går over i skikkelige rier! skal krysse fingrene for deg:-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. august 2006 #14 Skrevet 15. august 2006 Målte hun noen åpning da? Kan jo være maseriene hjelper til med å åpne deg litt, så du i alle fall slipper åpningsrier i timesvis i tillegg til alt dette du har hatt de siste ukene? Men jeg har på følelsen av at du bråvåkner i natt med verdens mest effektive rier, og at vesla kommer i løpet av få timer da =) Klemmer og lykke til fra,
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2006 Takk for tilliten, EliasMams! Jeg har to cm åpning og er helt moden, vært det lenge. Hun tøyde visst ganske bra nå, så det kan jo hende det er litt mer nå. Men samma det, nå skjer det når det skjer. Vi får bare vente og se. Har det heldigvis veldig bra ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå