Gå til innhold

Mensen kom i går kveld, over et døgn for sent...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde begynt å bli kjempeoptimistisk for hver time som gikk uten mens! Kjøpte graviditetstest på vei hjem fra jobben, ble bare mer og mer spent... Jeg burde nok tatt testen med en gang, tror liksom det er lettere (mindre dramatisk liksom?) å få negativ beskjed av en liten strek enn av blodig bind.

Ja ja. Tror ikke vi jobbet med saken helt til rett tidspunkt denne måneden, så det er vel ikke for mye å forvente. Jobber dere andre "aktivt" (teller dager, sjekker temp osv)? Jeg har liksom følelsen av at det kan bli litt stress da, at man kanskje ikke treffer blink fordi man tenker for mye på det?

Satser på blinkskudd om et par uker eller noe... Forresten er syklusen min på 30-31 dager. Er det ca to uker før mens, eller to uker etter som er det optimale? I mitt tilfelle er det jo noen dager i mellom disse to. ;-)

Lykke til alle prøvere! Jeg har en datter på 1 år allerede, og til dere som prøver for første gang: Det er FANTASTISK!!!

Fortsetter under...

Man blir vel mer "aktiv" jo lenger tid det tar før spiren sitter! Selv føler jeg dessverre at det blir en liten besettelse dette å bli gravid.

Trist med tanta, da. Hvor lenge har du prøvd på nr. 2? Du kan forresten regne ut når du har EL på www.babyverden.no.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...