Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Nå har jeg tatt en spiseskje Ricinolje(lignende som lakserolje)! Så får vi se hva som skjer..... Har hørt så mange historier, har derfor vært litt redd for å prøve. Noen sier at det har fungert helt fint og at fødsel kom i gang timer etterpå, mens andre advarer mot kramper og diare som eneste virkning. Vi får se...
komplett familie Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Lykke til! Vi får håpe det får den virkningen du vil ha - hihi
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 Ricinolje er faktisk akkurat det samme som lakserolje, ikke bare nesten. Det er bare det vanlige, europeiske navnet for det.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Jeg tok 15 ml i går... Å det eneste som skjedde var at jeg gikk frem å tilbake på do!! Det hadde i allefall ingen virkning her hos mej....!! Men masse lykke til, hold oss oppdaterte da KAnskje det skjer no m deg!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Hvor langt er dere på vei når dere tør prøve?
2 barnsmammaen Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hei og hopp! Jeg tok på søndag,fikk tømt tarmene og riene begynnte,men de stoppte dessverre opp senere på kvelden... Så jeg går dessverre her og venter enda.. Jeg har termin idag,visste jeg var moden da jeg tok den,men kan hende jeg tok for lite...aner ikke...Orker ikke prøve en gang til,er så kjipt når de stopper opp,får så falske forhåpninger... Men lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Nå har det gått ca. to timer siden jeg prøvde to ss. Skjer ingenting.... må ikke på do en gang! Vet ikke om jeg tør ta mer, på apoteket sa de at ricinolje var sterkere enn lakserolje så jeg vet ikke, kjøpte bare denne fordi jeg har hørt JM snakke om den. Jeg er forresten i uke 40 til de som lurte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå